Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fråga ang. version 3.03 (HJÄLP!)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Fråga ang. version 3.03 (HJÄLP!)

Jag har precis inhandlat en PSP med FW-version 3.03 då jag har för mig att jag har läst att det går att ned/uppgradera alla PSP FW upp till v. 3.10.
    Men när jag idag gick till en firma här i göteborg för att få den uppgraderad fick jag till svar att det tyvärr var omöjligt att modifiera en PSP med v. 3.03.

Snälla! Säg mig att detta inte stämmer! Går det att modifiera v.3.03, eller är det bara att slänga PSP:n?

Dom har grymt dålig koll dom där göteborgarna.

Dom klarar inte av att flasha xbox 360 med samsung ms28 drivar...dom klarar inte av att nergradera psp med 3.03...

Vi har absolut inga problem med 3.03 här iaf.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jaså? Det var som f*n! Amatörer!
      Men skulle man kunna skicka in PSP:n till er på psx-care då och få den moddad? Och vad skulle detta gå på isåfall?

Comment

300:- + 150:- returfrakt
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Okej. Då får det väl bli att jag skickar den på måndag då..

Tackar för den snabba hjälpen!

Comment

frakten va jävla dur kan jag säga :P

Comment

Original inlägg av PiGGELiN Visa Inlägg
              frakten va jävla dur kan jag säga :P
              Hansi kan nog dra ned på priset om man lägger PSPn i ett Jiffykuvert eller i ett vanligt fönsterkuvert men jag tror inte den kommer må bra då den kommer fram

Olika fraktsätt + emballage kostar ju en slant
              Kika på http://www.posten.se så ser du ju deras portotabeller.
              / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Fuck posten Deras priser är knas
                #Edit# Visserligen är ju 25% skatt så istället för fuck posten får det väl bli fuck regeringen
                Last edited by Turbis; 2007-02-24, 10:55.
                Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
                  Fuck posten Deras priser är knas
                  #Edit# Visserligen är ju 25% skatt så istället för fuck posten får det väl bli fuck regeringen
                  Tja det finns ju ingen riktig Post nuförtiden, allt hämtas ut i tobaksaffärer eller butiker där nysvenskar lämnar ut paket utan att kontrollera ID kort först *mutter*

Kanske dags för en ny typ av Posttjänst.
                  PiratPosten *GaaarrRrrrr...
                  / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                    Tja det finns ju ingen riktig Post nuförtiden, allt hämtas ut i tobaksaffärer eller butiker där nysvenskar lämnar ut paket utan att kontrollera ID kort först *mutter*

Kanske dags för en ny typ av Posttjänst.
                    PiratPosten *GaaarrRrrrr...
                    Haha ja så kan alla vara tjejer som klär sig som hon på Beggas avatar xD
                    Inte förrens då är jag nöjd
                    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Du kan spara 50:- om du förskottsbetalar med pengar till mitt konto eller pengar i lådan, då slipper vi postförskottsavgiften.

Comment

du kan uppgradera den gratis om du googlar men om du vill vara mer säker så borde du nog skica in den til psx-care
                        jag uppgraderade den iaf själv

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                        Auto-Saved
                        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                        x
                        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                        x
                        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                        Working...
                        X