Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Förklara !

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Förklara !

Kan ni inte lite lätt förklara för en heltidsarbetande far vad det är som har hänt sen jag uppgraderade min PSP i höstas.

Jag fick hjälp av pxcare i höstas och jag har varit så nöjd, lite spel, lite film, thats it.
    Å nu surfar jag in här och läser om uppgraderingar och grejer, läser och läser.
    Men jag inser att jag inte har tid just nu att läsa allt.

Så vad är det med dom nya uppgradringarna psxcare erbjuder?

Ska jag komma in till er igen ?
    Eller vara nöjd ?
    Blir det mycket bättre med en ny uppgradering?

Åså den stora frågan!!!
    Vad är det i så fall som blivit så mycket bättre?
    (Nya funktioner, enklare osv ?)

Tack till er på förhand!

Original inlägg av Air1 Visa Inlägg
    Kan ni inte lite lätt förklara för en heltidsarbetande far vad det är som har hänt sen jag uppgraderade min PSP i höstas.

Jag fick hjälp av pxcare i höstas och jag har varit så nöjd, lite spel, lite film, thats it.
    Å nu surfar jag in här och läser om uppgraderingar och grejer, läser och läser.
    Men jag inser att jag inte har tid just nu att läsa allt.

Så vad är det med dom nya uppgradringarna psxcare erbjuder?

Ska jag komma in till er igen ?
    Eller vara nöjd ?
    Blir det mycket bättre med en ny uppgradering?

Åså den stora frågan!!!
    Vad är det i så fall som blivit så mycket bättre?
    (Nya funktioner, enklare osv ?)

Tack till er på förhand!
    Om du inte har Custom Firmware 3.03 eller högre tycker jag att du kan åka förbi o uppgradera, du slipper starta Devhook blandannat från Custom.

Jag var lite Anti Custom till en början men nu är alla mina PSPor customiserade *s*
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Japp, istället för att lirka runt med devhook så ploppar alla ISO spel och liknande på minneskortet upp i vanliga menyerna helt automatiskt.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tack för er tid!
        MEN.....
        Det låter ju onekligen lite smidigare.
        Men mera då ?
        Vad är det jag missar om jag inte uppgraderar.

Comment

Tack för er tid!
          MEN.....
          Det låter ju onekligen lite smidigare.
          Men mera då ?
          Vad är det jag missar om jag inte uppgraderar.
          Stöd för konverterade PS1 spel från en PS3 eller tredjepartsprogram.
          Stöd för nyare spel "Orginal"

Kan vara svårt att få tag på en patchad frimware att ladda in i devhook annars
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Du missar supporten här, vi kommer bara säga "uppgradera till 3.10 OE-A" ifall du kommer och har frågor om hur du får saker att fungera i devhook...
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tack.
              Bra forum.

Då kommer jag väl in då :-)

Måste jag säkerhetskopiera hela mitt kort eller kan ni göra det åt mej.
              Jag har ju en MASSA saves på mitt kort just nu !

Återigen Tack!

Comment

Tack.
                Bra forum.

Då kommer jag väl in då :-)

Måste jag säkerhetskopiera hela mitt kort eller kan ni göra det åt mej.
                Jag har ju en MASSA saves på mitt kort just nu !

Återigen Tack!
                Hansi använder inte ditt minneskort
                Han har egna.

Men gör en säkerhetskopia ändå för när du fåt tillbaka en 3.10 enhet så kan du formatera minneskortet så skapar den lite kataloger automagiskt där du kan droppa filer o saves
                så har du sparat plats o rensat lite
                Devhook behöver inte ligga på kortet så du spar 50 mb
                / Pendragon

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X