Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Jag har inte fattat hur man laddar ner innu snälla hjälp mig!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Jag har inte fattat hur man laddar ner innu snälla hjälp mig!!

Tjenna!!
    Först och främst var kan men ladda ner bra filer (spel)
    och hur gör man sen med devhook och allt annat
    snälla hjälp mig
    Tack på förhand!!
    Last edited by linus_psp; 2007-03-03, 13:24.

Du använder inte devhook. Du skaffar custom firmware 3.10 OE-A' och lägger ison/cson i en mapp som heter ISO, mer är det itne...
    Dessutom har vi haft flera trådar om detta nu, använd sökfunktionen istället det är snabbare än att vänta på svar...

¤Edit¤
    Var man kan ladda ner spel får du nog fråga på ett annat forum, är itne så säker på om dom stöder piratkopiering här
    Last edited by Turbis; 2007-03-03, 17:09.
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Okey tack
      fatta bara inte de andra trådarna

Comment

Jag sökte på devhook och dom här trådarna borde hjälpa dig:
        http://forum.psxcare.com/support/sho...hlight=devhook

en egen tråd som jag startade för ett bra tag sen när jag behövde hjälp:
        http://forum.psxcare.com/support/sho...hlight=devhook
        Och det ända jag gjorde var att söka på devhook, testa det någon gång

Comment

Tack men i vilken mapp i ska den ligga i game eller?

Comment

Har du installerat FW 3.10 OE-A'?
            Isåfall ska iso'n ligga i [MS_ROOT]\ISO

Om du inte installerat än så får du först göra en .dax fil med oeupmaker, sen använda dax filen till att installera, sen följ det som står ovan.

Du måste ha 1.50 firmware installerat för att installera 3.10 OE-A'

Comment

Okey men jag har firmware 3.11 nu då måste jag nergradera ju
              Och hur gör man en dax fil
              Jag är nybörjare
              Last edited by linus_psp; 2007-03-04, 11:18.

Comment

Du får köpa en ny PSP, du kan inte göra något kul alls med en 3.11
                Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Du kunde ju sagt att du hade 3.11 i förväg Mycket onödigt skrivande och letande i forumet för min del

Comment

Förlåt trodde att det gick jaja tack i allafall

Comment

Ehh... No problems tror jag xD

Comment

Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
                        Ehh... No problems tror jag xD
                        Nej vi stödjer inte Piratkopiering här i detta forum, leta andras ISO filer får du göra själv!

Vi vill inte se ryken av dem här!
                        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Öhh? Jag har väl inte sagt något om pirat kopiering?

Comment

Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
                            Öhh? Jag har väl inte sagt något om pirat kopiering?
                            Nej du är ju en sådan som skulle ge dig ut på de sju haven o shanghaia en pirat för att sedan lägga honom under locket på en lopiator o trycka på 100 kopior + Start o njuta av den Romluktande saten skrika *GarrrR ArrRRrrrrr
                            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

GarrrrRRR HarrRrRRRR... Opps försa mig nog lite :O

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X