Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Test Drive ERROR?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

¤EDIT¤

***OBS*** Se först till så att du har firmware 1.50 innan du påbörjar någon som helst installation!!!
    ----------------------------------------------------------------------------
    Läst readme?
    Du ska lägga dom i mappen oeupmaker (utan "%" tecknet) och sen starta oeupmaker i pspn... mapparna oeupmaker och oeupmaker% ska ligga i "GAME" mappen
    I oeupmaker skapas en fil som heter någonting med ".dax" kopiera den och klistra in den i 310oeflasher (även här den utan "%" tecknet)
    Sen lägger du dom i "GAME" mappen på PSP'n och startar dom...
    Last edited by Turbis; 2007-03-05, 03:15.
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
      ¤EDIT¤

***OBS*** Se först till så att du har firmware 1.50 innan du påbörjar någon som helst installation!!!
      ----------------------------------------------------------------------------
      Läst readme?
      Du ska lägga dom i mappen oeupmaker (utan "%" tecknet) och sen starta oeupmaker i pspn... mapparna oeupmaker och oeupmaker% ska ligga i "GAME" mappen
      I oeupmaker skapas en fil som heter någonting med ".dax" kopiera den och klistra in den i 310oeflasher (även här den utan "%" tecknet)
      Sen lägger du dom i "GAME" mappen på PSP'n och startar dom...
      Jag har 3.03 OE-A som hansi fick uppdatera åt mig på mina två PSPor men jag laddade ned o kompilerade för 3.10 men jag kommer låta hansi uppdatera dem med då jag inte haft tid att testa "på nångonannas först" *skratt*
      Bättre kvadda en enhet med garanti än två utan
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Tack så mycket för hjälpen

Tack Turbis.. funkar nu! men är det meningen att devhook inte ska funka längre? spelet funkade nu iaf.

tack ännu en gång

Comment

Du ska inte ha Dev Hook på 3.10 OE-A'
          Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X