Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

3.10 OE-A Chili con carne och pursit...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• 3.10 OE-A Chili con carne och pursit...

Hey!"

Är det någon som kan hjälpa mig och få igång dom två spelen skulle vara mycket tacksam! !.

Mina inställnigar på Recovery mode
    Configuration
    Skip SCE logo : Disabled
    Hide Corrupt ..... : Disabled
    Gamefolder home... : 3.03 Kernel
    Autorun program O.o ..... : Disabled
    Use NO-UMD : Disabled
    Fake region : Disabled
    Free UMD region : Disabled
    CPU SPEED:XMB DEFAULT OCH UMD-ISO 333

Och i ADVANCED-ADVANCED CONFIGURATION=ALLT ÄR INSTÄLT PÅ DISABLED

SÅ MYCKET TACKSAM SKA UTOMLANS SNART!

Vad händer när du försöker starta spelen?
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

När man startar så kommer det fram psp sen blir det sakta mörkare sen blir det helt svart

tack för att du svara1

Comment

Det låter konstigt, har jag aldrig varit med om förut... Menar du Chili Con Carnage?
        Isåfall kan jag testa och se om jag har samma problem, har det någonstans på en dvd

Comment

Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
          Det låter konstigt, har jag aldrig varit med om förut... Menar du Chili Con Carnage?
          Isåfall kan jag testa och se om jag har samma problem, har det någonstans på en dvd
          JA det är ett spel men jag hade samma problem med vice city stories förut men de funkar nu det var samma problem som ja hade på chili con carne.

Comment

Ok det var ju bra, jag testade och hade inga problem iallafall för den som vill veta

Comment

Ok

skulle vara mkt tacksam om du kunde skriva dina inställnigar på Recovery mode.

ska utonlans snart och vill gärna pröva spelet

Comment

Jag måste ha en skiva i umd-läsaren för att det ska funka, annars så funkar det inte. Men så länge det är en skiva så funkar det utan problem

Comment

[QUOTE=k31;149662]Jag måste ha en skiva i umd-läsaren för att det ska funka, annars så funkar det inte. Men så länge det är en skiva så funkar det utan problem [/QUOTE

Jag vet!har gta lcs i hela tiden men det funkar inte ändå!

Comment

Okej, lustigt. Det funkar för mig. Spelet är tyvärr helt genomruttet pga designproblem, men det är en annan sak. Troligen inte min typ av spel. Men jag vet inte varför det inte fungerar, men det gör ju det för mig.

Comment

Original inlägg av k31 Visa Inlägg
                      Okej, lustigt. Det funkar för mig. Spelet är tyvärr helt genomruttet pga designproblem, men det är en annan sak. Troligen inte min typ av spel. Men jag vet inte varför det inte fungerar, men det gör ju det för mig.

men snälla du kan du skriva vad du har för instälnigar på recovery mod-configuration

skulle bli asglad då

Comment

Allt mitt är default utom show corrupted data files,
                        plus att jag har satt "enable" på både stöd för flash och wma...
                        annars är allt standard

Comment

det funkar nu det var nog fel på spelet så ja ladda hem en anan

Comment

Det var ju bra att höra!

Comment

Bara ett tips:

Ändra hide corrupt till enabled och gamefolder home till 1.50 kernel

Hide Corrupt ..... : Disabled
                              Gamefolder home... : 3.03 Kernel

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X