Hej grabbar har lite frågor det är så att jag har problem med min internet uppkoppling på psp:n det står "A connection error has occured. A connection to the access point could not be established. Check the security settings for the network and try again" problemet är att när jag testar flera gånger så fungerar det ibland efter ett tag med samma inställningar som när det inte fungerar hoppas någon kan hjälpa mig det vorre snällt saker fungerar inte.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Internet connection problem
Collapse
X
-
Lossa lite på säkerhetsinställningarna, ibland får man börja med att köra helt utan säkerhet för att få kontakt, sedan får man öka på säkerheten ett steg i taget tills man hittar eventuell inkompatibilitet. Kan ju vara att PSP:n inte har fullt stöd för WEP eller WAP eller allt vad det heter.
Uppgradera till senaste firmware i dina trådlösa prylar med.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
WAP är MMS stöd för mobil telefoner om jag inte har helt fel xDOriginal inlägg av Hansi Visa InläggWEP eller WAP eller allt vad det heter.Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
- Citat
- Flag
Comment
-
WAP är ett protokoll (Wireless Application Protocol )Original inlägg av Turbis Visa InläggWAP är MMS stöd för mobil telefoner om jag inte har helt fel xD
"Hemsidor (HTML för Mobiltelefoner) kodas på XML språk istället för HTML"
http://www.wapforum.org/what/index.htm <--- Läs mer
http://sv.wikipedia.org/wiki/Wap <--- Läs mer
MMS är en tjänst likt SMS men MMS har stöd för Bild/Ljud
http://sv.wikipedia.org/wiki/Multime...saging_Service <--- Läs mer
__________________________________________________ __________
PSP klarar inte högre krypterade anslutningar så som Hansi säger, börja nedifrån och gå upp.
Det finns många protokoll en bra W-lan router/accesspunkt klarar av.
Men klarar inte PSP av det så är det ju poänglöst./ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
PSP:n klarar ialf WPA-PSK och tror inte någon hemma användare behöver bättre säkerhet ...Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
- Citat
- Flag
Comment
-
Uppgradera firmware i din accesspunkt.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

fungerar inte ju ibland går det ibland inte jobbigt som fan
Comment