Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PSP Vilka spel kan jag downgrada med ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• PSP Vilka spel kan jag downgrada med ?

Tjena alla.. Var inne i en butik här i gbg och hittade ett par beggade spel.

GTA LCS med 2.0 firmware

World Snooker Challange 2005 med 1.5 Firmware

Sen hade dom typ Wipeout pure den fösta som kom ut, asåå en riktig gammal jävel som hade massa damm på sig :P Hann iofs aldrig kolla vilken firmware de var på den men antar att de kanske är 1.5 på den också..

Så vilken ska jag köpa för att kuna använda till och fixa upp psp med ? Är det endast GTA som alla skriver? Eller funkar det med andra spel också ?
    Och vilken firmware är det jag ska kolla efter?

Tack på förhand.
    Last edited by Hostis; 2007-03-31, 21:20.

Gta
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Okey så GTA 2.0 ?
      Men har du nån aning om det funkar med andra spel också ?

Comment

Det fungerar bara med gta lc unpatchad till 2.0 precis som du har

Comment

Okey. Då åker jag in imon och köper den Tack ska ni ha.

Comment

Original inlägg av Hostis Visa Inlägg
            Okey. Då åker jag in imon och köper den Tack ska ni ha.
            Tror jag upfattade det som att du bara kommer föröska negradera med ett spel, det krävs en exploit med, ett program som körs efter enheten kastats ut i en meny då något inte fungerade som det skall.

GTA opatchat + korrupta filer möjliggör en utkastning till Shell och därifrån nedgraderar man.

Man kan inte nedgradera med hjälp en en skiva Enbart så som jag tolkade texten
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X