Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Varför bör man uppdetare från 2.71 till 3.10?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

sweet, har nu uppdaterat och det gick finfint...sitter och försöker tömma psp'n på alla onödiga program som inte längre behövs :P

Comment

Original inlägg av o.g Visa Inlägg
      sweet, har nu uppdaterat och det gick finfint...sitter och försöker tömma psp'n på alla onödiga program som inte längre behövs :P
      Du bör formatera kortet för 3.10 OE A har inte samma mapp struktur som du är van vid ...
      Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Ja, fast gör backup på sparfiler och eventuellt media först!
        Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

hmm...men om jag formaterar så lär jag väl installera om?

Comment

Nej du formaterar bara minneskortet inte själv psp:et

Comment

sweet..har fixat nu...så är de tnån som har några bra tips på program man "bör" ha?

Comment

Original inlägg av o.g Visa Inlägg
                sweet..har fixat nu...så är de tnån som har några bra tips på program man "bör" ha?
                Typ det man känner att man måste använda.
                Emulatorer är skitroliga om man vill vara lite nostalgisk
                / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Jag och en kompis hade skitkul med ett homebrew spel som heter counterstrike 2d
                  Nu undrar ni säääkert vilket spel det är baserat på eller hur?
                  Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
                    Jag och en kompis hade skitkul med ett homebrew spel som heter counterstrike 2d
                    Nu undrar ni säääkert vilket spel det är baserat på eller hur?
                    Oooh ooh jag vet *Räcker upp handen"
                    Bubble Bubble som portats från ett NES eller hur
                    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X