sweet, har nu uppdaterat och det gick finfint...sitter och försöker tömma psp'n på alla onödiga program som inte längre behövs :P
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Varför bör man uppdetare från 2.71 till 3.10?
Collapse
X
-
Du bör formatera kortet för 3.10 OE A har inte samma mapp struktur som du är van vid ...Original inlägg av o.g Visa Inläggsweet, har nu uppdaterat och det gick finfint...sitter och försöker tömma psp'n på alla onödiga program som inte längre behövs :PXbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
- Citat
- Flag
Comment
-
Typ det man känner att man måste använda.Original inlägg av o.g Visa Inläggsweet..har fixat nu...så är de tnån som har några bra tips på program man "bör" ha?
Emulatorer är skitroliga om man vill vara lite nostalgisk
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
Oooh ooh jag vet *Räcker upp handen"Original inlägg av Turbis Visa InläggJag och en kompis hade skitkul med ett homebrew spel som heter counterstrike 2d
Nu undrar ni säääkert vilket spel det är baserat på eller hur?
Bubble Bubble som portats från ett NES eller hur
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment

Comment