kan jag inte köra spel (iso) UTAN ATT HA UDM SKIVA I. finns det någon inställning man kan ändra så det går att starta ison utan skiva. kör 3.10 oe-a
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Game could not be started (80020321)
Collapse
X
-
Starta med höger trigger intryckt så du kommer i recovery menyn, leta reda på "no umd" valet.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Demoskivor RokkarOriginal inlägg av Turbis Visa InläggHar du kvar din demo skiva som du borde fått till din PSP kan du använda den, filmer funkar ej.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment

Comment