Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Inga spel visas under game menyn

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Inga spel visas under game menyn

Jag var inne i er butik den 2 maj och fick min psp uppgraderad med 3.40 oe. Jag fick då rådet att radera bort alla devhook prylar och version changer. Det har jag nu gjort och troligtvis något annat också. För när jag lägger in spel i iso mappen så ploppar de inte upp i menyn efteråt. Vad kan jag ha tagit bort som inte borde ha blivit raderat?

Har du formaterat kortet???
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Original inlägg av Begga Visa Inlägg
      Har du formaterat kortet???
      Nej bara raderat det som jag trodde tillhörde devhook.

Comment

Original inlägg av mumindahl Visa Inlägg
        Nej bara raderat det som jag trodde tillhörde devhook.
        Som regel bör man "Alltid" Backuppa kortet o sen formatera den o sedan bara lägga över media, spel, musik o filmer
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Uhm. Något skamset så måste jag erkänna att det hela rörde sig om en serie misslyckade överföringar. Det fungerar som det ska.

Tack för hjälpen Psxcare!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X