Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

svart skärm när man startat spel på 3.40 oe, varför?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Hur stort minneskort?
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

4Gb Sandisk kort.

Comment

Borde inte vara några problem med det kortet. Vi har fått rapporter om att 8GB korten strular, iaf med homebrew som körs med firmware 1.5 kärnan...den kommer inte åt mer än de första 4GB på kortet...
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Kanske är så att dom spelen jag lagt in inte vart riktigt 100% rätt.

Comment

Jag har samma problem med Burnout Dominator och Cube. har provat olika rellar men funkar fan inte blir bara svart

Comment

Original inlägg av Nando Visa Inlägg
              Nee jag läste det nånstans, har till o med provat utan skiva också.
              Kanske är fel på din UMD läsare ... Funkar det att spela eller se film från UMD??
              Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Den är helt ny, spela spel funkar klockrent har tyvärr inte provat filmer. Men det är bara vissa spel som inte funkat.

Comment

har nu provat Cube,GTA LCS,Burnout Dominator, och inget funkar blir bara svart skärm, lägger in ISO filerna i mappen ISO på minneskortet det enda spelet som funkat åt mig är Ford Street Racing, är det bara jag och Nando som haft detta problemet?

Comment

Tydligen, för jag spelade vice city och liberty city hela dan igår efter jag lagt in dom igen...
                    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Jag har löst problemet =) jag hade enable fake umd, när jag stängde av det så funkade alla spel!

Comment

Där ser man!
                        Nu vet vi ju hur man kan lösa detta i framtiden

Comment

do moste alltso jag kopa ett UMD spel innan jag kan spela hemladdade spel?
                          Last edited by kND; 2007-05-06, 22:24.

Comment

Om du har en demoskiva kan du använda den.
                            Om inte så, japp men det räcker med att du köper ett gammalt begagnat som e billigt.
                            Går inte med filmer!!

Comment

Original inlägg av Nando Visa Inlägg
                              Jag har löst problemet =) jag hade enable fake umd, när jag stängde av det så funkade alla spel!
                              Hur ändrar man det?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X