Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Försökte ändra tema på pspn - sen halvt brickad

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Försökte ändra tema på pspn - sen halvt brickad

Jag skulle ändra tema på pspn (har firmware 3.40 OE-A) och hade laddat hem ett tema. Jag kopplade in pspns Toggle USB (flash0) och försökte lägga över filerna i mappen resource. Det gick inte utan den sa bara att minnet var fullt och att det inte gick å lägga in filerna.. Då öppnade jag mappen för att ta bort allt som låg i den och sedan lägga över mina nya filer. Då gick det inte heller att lägga in dom, utan minnet var fullt sa datorn. Nu kan jag inte göra nånting utom att komma in i Recover längre. Kan nån hjälpa mig

Du får nog söka någonstans om hur man fixar en "semi-brickad" psp.
    Kan du komma in i recoveryn så är den inte helt brickad.
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Japp, borde räcka med att lägga en firmware installer i recovery mappen på minneskortet och flasha om...
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

ja har laggt in den där 1.50 ebooten i PSP/GAME/RECOVERY/EBOOT.PBP
        ska jag köra den nu, var det så du mena?

Comment

Japp.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

ja körde den från recovery menyn, men det händeringenting skärmen e bara svart. Till slut tog ja ut batteriet ur pspn och startade om pspn ja kom tillbaka till recovery menyn men nån 1.50 har ja minnsan inte. Kan ni fixa det i butiken tror du??

Comment

Ja, kom in med den så kikar jag på det. Jag har aldrig haft anledning att göra någon recovery, alltid kul att lära sig något nytt...

Comment

ok jag kommer så fort ja kan, nån gång nästa vecka tror jag

Comment

Föresten, va vill du ha för det

Comment

SKIIIIIIIIIIIIIIIIT!!!!!

Jag hade ju alla filer på datorn som tidigare var på flash0, sen kom ag på iden att man kanske kunde formatera flash0 så att man fick de där välbehövliga minnet för att lägga över filerna igen. Det gick ganska fint och jag fick 150 mb ledigt och kunde enkelt läga tillbaka filerna. Sen matade jag ut pspn och valde exit i recovery menyn. Sen blev det svart. och förblev svart jaha ja nu e den helt brickad, finns det nånting man kan göra förutom att köpa en ny PSP???

JÄVLA HELVETE!!

Comment

ja kommer inte tillbaka i recovery läget längre

Comment

Du får trösta dig med att priset på psp skall gå ner med c:a 300 spänn nästa vecka...

Comment

Hmm, nyfikenhet kan lukta väldigt gott innan man biter i skiten!
                          Tur i oturen Hansi...

Edit:
                          *Yay* 200 posts
                          Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Ifall man skickar in den på lagning ja har typ 11 månader kvar av garantin märker dom då att man har installerat en Custom Firmware och att man har meckat lite gran med pspn??

Comment

Troligen inte. Be "mamma" lämna in den, dom brukar vara bra på att reklamera saker, säga att dom inte vet någonting, mumla något om ungarna som är ledsna osv.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X