Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

FW 3.11 och andra över 3.03

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• FW 3.11 och andra över 3.03

Finns det något hopp för dessa firmwares?
    Jag fick min nya PSP i kartong med denna FW, iof från japan men ändå.
    Sitter ju liksom fast med den

Läste något om att man har dekryterat FW, men man har inte gjort någon downgrader ännu pga av det är för mycket jobb/ man inväntar en större stegning av FW från Sony.

Någon som vet något mera i detta ämne?

Som vanligt så kommer det märkas då FW som inte har bakdörrar helt plötsligt har en som folk kan utnyttja..

Leta på forumet eller vänta.
    Du får väll helt enkelt slita mer på dina orginal o se på filmer från minneskortet
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

hmm, va som jag misstänkte då

Skitsamma, har iaf en riktigt kul fjärrstyrning till xbox:n tills det kommer nåt hack

Comment

Original inlägg av erariwn Visa Inlägg
        hmm, va som jag misstänkte då

Skitsamma, har iaf en riktigt kul fjärrstyrning till xbox:n tills det kommer nåt hack
        Lycka till.
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X