Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
NO-UMD skall vara disabled och du skall ha ett spel i UMD läsaren.
Vissa spel kan fungera med NO-UMD enabled, och fungerar då utan spel i UMD läsaren.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Sätter jag NO-UMD till disable funkar INGA spel.
Försöker jag starta ett kommer PSP logan upp sen blir skärmen svart i all evighet även de som funkar med NO-UMD enable.
Ja jag har ett spel i UMDn, Burnout Legends, The Sims2 eller demoskivan.
Hjälp med olagliga piratkopior menar du? Eller lagliga homebrews?
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Fick ett tips om att vissa isos som låser sig med custom firmware kan funka om du klockar upp din psp ett steg ... Ratchet.and.Clank.Size.Matters.EUR.PSP-NextLevel funkade perfekt när jag klockade pspn till 266 och jag körde den även cso:ed
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Håller du ner right trigger när du kall bootar så kan du välja det i menyn ... Funkar med alla custom firmwares av Dark Alex
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Jag kan ju rapportera att den där PSP:n inte har några problem att starta några spel längre. Ett tips är att inte ändra på ALLA saker som det går att ändra på via recovery menyn ifall man vill att spelen skall fungera :-)
Mja jag vet inte om jag vågar ändra på det....jag har bara problem med Ratchet and Clank o Key of Heaven....vet inte om det e värt o göra det för dom liren....jag vet inte ens vad man ska ändra till så att det blir rätt...blir den inte varmare av att klocka den?
kan inte du va bussig hansi och säga hur ni fick igång ratchet och ALLA spel istället för att bara säga att det funkar. jag har 3.40oeA och jag har läst det mesta men får det ej att funka. här i götet är dom kassa på hjälp. har testat no-umd och cpu speed tack på förhand
kan inte du va bussig hansi och säga hur ni fick igång ratchet och ALLA spel istället för att bara säga att det funkar. jag har 3.40oeA och jag har läst det mesta men får det ej att funka. här i götet är dom kassa på hjälp. har testat no-umd och cpu speed tack på förhand
Comment