Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

3.40oeA

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

NO-UMD skall vara disabled och du skall ha ett spel i UMD läsaren.

Vissa spel kan fungera med NO-UMD enabled, och fungerar då utan spel i UMD läsaren.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Sätter jag NO-UMD till disable funkar INGA spel.
      Försöker jag starta ett kommer PSP logan upp sen blir skärmen svart i all evighet även de som funkar med NO-UMD enable.

Ja jag har ett spel i UMDn, Burnout Legends, The Sims2 eller demoskivan.
      Last edited by scpetand; 2007-05-17, 13:20.

Comment

Eftersom jag inte får ngt mer tips undrar jag om jag kan komma in i butiken på onsdag (23 maj) och få hjälp?

Comment

Hjälp med olagliga piratkopior menar du? Eller lagliga homebrews?
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Att få igång mitt backupade Burnout Legends. Inget pirat såklart.

Comment

Hehe, ta med dig originalet :-)

Comment

Fick ett tips om att vissa isos som låser sig med custom firmware kan funka om du klockar upp din psp ett steg ... Ratchet.and.Clank.Size.Matters.EUR.PSP-NextLevel funkade perfekt när jag klockade pspn till 266 och jag körde den även cso:ed
                Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Att klocka upp pspn e väl avancerade grejer kan jag tänka mig...eller hur e det med d?

Comment

Håller du ner right trigger när du kall bootar så kan du välja det i menyn ... Funkar med alla custom firmwares av Dark Alex
                    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Jag kan ju rapportera att den där PSP:n inte har några problem att starta några spel längre. Ett tips är att inte ändra på ALLA saker som det går att ändra på via recovery menyn ifall man vill att spelen skall fungera :-)

Comment

Jag kan bara hålla med, min PSP fungerar finfint nu!
                        Angånde ändrat alla inställningar svarar jag bara, inga kommentarer...

Comment

Mja jag vet inte om jag vågar ändra på det....jag har bara problem med Ratchet and Clank o Key of Heaven....vet inte om det e värt o göra det för dom liren....jag vet inte ens vad man ska ändra till så att det blir rätt...blir den inte varmare av att klocka den?

Comment

3.40oeA

kan inte du va bussig hansi och säga hur ni fick igång ratchet och ALLA spel istället för att bara säga att det funkar. jag har 3.40oeA och jag har läst det mesta men får det ej att funka. här i götet är dom kassa på hjälp. har testat no-umd och cpu speed tack på förhand

Comment

#28 2 Dagar Sedan
                              igelpick
                              Registered User Registrerade: 2007-04-01
                              Respekt: 0

3.40oeA

--------------------------------------------------------------------------------

kan inte du va bussig hansi och säga hur ni fick igång ratchet och ALLA spel istället för att bara säga att det funkar. jag har 3.40oeA och jag har läst det mesta men får det ej att funka. här i götet är dom kassa på hjälp. har testat no-umd och cpu speed tack på förhand

Comment

NO-UMD: enable
                                CPU speed: 266

fungerar för mig till ratchet, jag använder iofs 3.10oea men du kan ju prova det.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X