Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

psp 2.71 nergradera med Luminens 1.50

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• psp 2.71 nergradera med Luminens 1.50

Tja! Köpte Luminens och jag såg visst att det var ett 1.50 firmware inlagt på den...kan jag nergradera och utnyttja 1.50 som man ska göra? emulatorer o allt det där? Är inte så insatt i detta, skaffade just psp...vill gärna lära mig lite mer om det! tex det där Dark Alex firmware etc etc

du kan inte nergradera på det sättet. det går lätt att nergradera. men då får du leta lite guider på nätet och så, inte svårt alls

Comment

jaha okej, men jag har hört folk som snackat om man kan göra så? fast det är iofs med GTA LCS eller vad det heter? eller är jag helt ute och PSYklar utan hjälm nu eller?

Comment

Original inlägg av data_vicke Visa Inlägg
        jaha okej, men jag har hört folk som snackat om man kan göra så? fast det är iofs med GTA LCS eller vad det heter? eller är jag helt ute och PSYklar utan hjälm nu eller?
        En gammal version och inte de nya patchade som inte funkar så bra o gör att din PSP mår illa
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X