Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Japp, för att kunna spela pirat spel måste du ha ett custom firmware, t.ex. Dark_alex's custom firmware 3.40 oe-a.
Men du måste ha högst 3.03 (official firmware) för att kunna skaffa det.
Kolla vad du har för firmware genom att gå in på "Settings", skrolla ner och tryck på "System settings" därinne finns det en icon som heter "System information" tryck på den.
Skriv gärna din firmware här så vi kan hjälpa dig!
Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
Jag kan garantera att det inte är en Custom firmware du har om du köpt den på en stormarknad
Du får helt enkelt vänta eller byta ut enheten mot en med lägre firmware om du vill köra hembryggt ett tag frammöver
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Är tyvärr inte så mycket du kan göra om du sitter med ett orginal FW över 3.03
bara att vänta tills det släpps någon downgrader för denna eller senare FW, själv sitter jag med en PSP på 3.11 som jag inte kan göra nåt kul med...
Är tyvärr inte så mycket du kan göra om du sitter med ett orginal FW över 3.03
bara att vänta tills det släpps någon downgrader för denna eller senare FW, själv sitter jag med en PSP på 3.11 som jag inte kan göra nåt kul med...
Jo du kan ju spela "Orginalspel" och titta på bilder o lyssna på musik o konvertera filmer o titta på den
Men du kan inte köra emulatorer o gamla spel eller ISOs eller egenkodade applikationer som GPS etc.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Jag brukar alltid ta reda på information först innan jag köper en ny produkt.
Hade du gjort det innan du köpte din PSP då dina intuitioner var att kunna köra emus etc hade du nog läst på dig lite inna nvad som krävs o då inte köpt en PSP som inte kan moddas
/ Pendragon
Någon som vet om det finns att få i en uppdatering till version 3.40?
Custom ja, vi som är gammla i gemet uppdaterar inte med officiella firmwares
/ Pendragon
Comment