Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Homebrews

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Homebrews

Tjena!

Jag har nyligen skaffat ett PSP med firmware 3.30 OE-A.
    men nu är det såhär att inga av Homebrewsen jag provat tex Irshell,Psp Media Player funkat blir bara svart efter PSP loggan sedan kommer det "The Game Could Not Be Started (8002014c)"

Betyder det att jag måste ha en UMD i läsaren?

har lagt i GAME150 mappen
    Last edited by kND; 2007-05-15, 17:25.

Original inlägg av kND Visa Inlägg
    Tjena!

Jag har nyligen skaffat ett PSP med firmware 3.30 OE-A.
    men nu är det såhär att inga av Homebrewsen jag provat tex Irshell,Psp Media Player funkat blir bara svart efter PSP loggan sedan kommer det "The Game Could Not Be Started (8002014c)"

Betyder det att jag måste ha en UMD i läsaren?

har lagt i GAME150 mappen
    1. Formatera alltid minneskortet efter du har installerat en ny Firmware!
    2. Se till att ha ett UMD spel (Demoskinvan funkar fint) i din PSP.
    3. Sök på forum och läs på lite om du inte får det att fungera

Vi har säkert en 100 trådar om samma ämne *ler*
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Men jag har aldrig hört nått om detta problem med homebrews, har formaterat 3 ggr, har däremot ingen UMD får väl köpa nått billigt beg spel :P

Comment

Original inlägg av kND Visa Inlägg
        Men jag har aldrig hört nått om detta problem med homebrews, har formaterat 3 ggr, har däremot ingen UMD får väl köpa nått billigt beg spel :P
        Ditt problem ligger nog i att du inte stoppat i din Demoskiva som du fick med din PSP i din PSP då du försöker köra ISO och Homebrew
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

"har däremot ingen UMD får väl köpa nått billigt beg spel :P" fick ingen demoskiva när jag köpte

Comment

Behövs väl ingen umd för homebrews
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Men varför funkar då inte tex IRshell när jag gör precis som det står i readme'n inte heller psp media player

Comment

är det bara jag som haft detta problem med homebrevs eller?

Comment

Jag tror inte det.
                  Jag brukar inte bry mig om homebrews som inte funkar, men jag har nog inte haft så många homebrews som inte funkat för mig heller...
                  Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
                    Jag tror inte det.
                    Jag brukar inte bry mig om homebrews som inte funkar, men jag har nog inte haft så många homebrews som inte funkat för mig heller...
                    Jag brukar läsa manualerna och eller e-posta de som kodat sakerna eller läsa i deras forum
                    / Pendragon

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X