Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

POPSTATION 2 DISC?? fungerar det?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• POPSTATION 2 DISC?? fungerar det?

HEJ TÄNKTE TA FRAM MITT GAMLA XENOGEARS OCH SPELA PÅ PSP:N
    jag klarade nyss castlevanoa s.o.t.n..fick lite mer smak av ps1.. jag har en liten fråga,, hur fungerar det när man har 2 skivor och ska köra popstation? taskigt att spela och sen när det blir skiv byte så går det inte. ??? så om nu någon vet skulle jag bli jätteglad. MVH Per

lägg ebootens i olika mappar. skivbyte går nog inte du får nog starta om pspn och boota andra skivan ist

Comment

Den var annorlunda
      Påminner mig om den gamla goda tiden då sunkiga Multi-X chipp/Swapptrick/Gamebot Action Replays inte klarade av spel på fler skivor

Tur att man har kvar sitt kära moddade PS1 iaf
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Sikken tur jag hade då

För att få igång flerdisks PS1 spel en PSP så kan man trixa lite, dock vet jag inte om detta fungerar på alla spel men det kostar inte mer än tid att pröva

Konvertera den andra diskens Eboot fil till Iso format och konvertera tillbaka den till Eboot men använd samma disk ID som den första disken.

Detta lurar enheten lite och bör fungera.

Friskt vågat, hälften brunnet.

Kort variant:
        Orginal Eboot av disk 2 --> ISO --> Eboot "Använd samma Disk ID som för den första skivan".
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X