Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lurar på att köpa ett psp,,

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Lurar på att köpa ett psp,,

Dök upp ett erbjudande om ett psp nyss och jag är lite sugen på att köpa.
    Hur bär man sig åt för att flasha? Kan alla verisioner flashas utan större krångel? vet inte vilken ver jag kommer att få än,
    Har minneskortsläsare och får med ett 1gb minneskort, så jag skulle helst redan ikväll vilja börja proppa den full med n64, nes och snes roms

Vilka emulatorer är bäst för detta?
    Ursäkta mig om jag är lat och inte söker men jag tänkte köpa den ikväll

Nej vi ursäktar dig inte!

Denna fråga har svarats på så många gånger att om du söker på forumet så kommer du hitta svaret
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Orkar du svara så orkar du länka till bra trådar, annars lägg ner...

Har vi någon bra faq för emulatorer? Skriv gärna en annars...
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

ah allt löste sig tillsut ändå =D

Comment

Original inlägg av EvilBoY Visa Inlägg
          ah allt löste sig tillsut ändå =D
          Kika i denna tråd så hittar du lite fler tips och några emulatorer

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=29215
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X