Nån som vet inställningarna för att klocka upp pspn....tänkte få igång Ratchet and Clank?!
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Klocka PSP
Collapse
X
-
Starta med höger trigger intryckt så hittar du inställningarna för cpu hastighet i menyerna.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Det enda som händer är att vissa spel inte fungerarLäs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
...å du får ladda batteriet oftare...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Köpte min PSP på PSXCare förra veckan.Original inlägg av Hansi Visa InläggStarta med höger trigger intryckt så hittar du inställningarna för cpu hastighet i menyerna.
Då jag startar med höger trigger intryckt får jag bara en svart skärm. Väntar man cirka 1 minut kommer menyerna upp. Sedan är det cirka en minuts svart skärm mellan varje knapptryckning. (Fungerade u.a. tills i dag.)Last edited by 6295gl; 2007-06-25, 00:34.
- Citat
- Flag
Comment

Comment