Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

WLAN, error code 80410D04

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• WLAN, error code 80410D04

Jag behöver hjälp att komma åt min router med psp:n.
    När jag kör scan så hittar den massa andra men inte mitt ssid och när jag har gjort instllningarna manuellt så får jag felmeddelande "error code 80410D04". wlan-switchen är givetvis på

Fw på psp är 3.10, säkerhet på nätverk: wep 128, märke på router: Belkin N1 wireless router, modell: F5D8231-4

Tacksam för svar!!!

har du skrivit in WEP nyckeln rätt i PSPn?

Comment

Original inlägg av PiGGELiN Visa Inlägg
      har du skrivit in WEP nyckeln rätt i PSPn?
      Stora små bokstäverproblem låter det som

Pröva att gå ned lite i säkerhet o stega upp tills det slutar att fungera, sen är det bara o backa ett steg
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Har provat att skriva in koden flera gånger men tror inte att det är där problemet ligger. Psp:n hittar ju inte mitt ssid överhuvudtaget när jag kör en scan. Den hittar dock flera andra.

Comment

Original inlägg av trulvar Visa Inlägg
          Har provat att skriva in koden flera gånger men tror inte att det är där problemet ligger. Psp:n hittar ju inte mitt ssid överhuvudtaget när jag kör en scan. Den hittar dock flera andra.
          Du kanske kör för hög kryptering

Pröva med det lägsta "Standard" och stega upp.
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Har fått igång det nu... Funkade med WEP 64. Tack för hjälpen!

Comment

Original inlägg av trulvar Visa Inlägg
              Har fått igång det nu... Funkade med WEP 64. Tack för hjälpen!
              Toppen toppen
              / Pendragon

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X