Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PSP på flygplan?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
    Haha uppenbart? Krashar planet dör man ju! xD
    Exakt :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Det enda som är ett krav från flygbolagen och säkerhetsmässigt är att vis Start/Landning "det mest kritiska momentet" skall alla enheter vara avstängda för att du skall kunna höra säkerhetsgenomgångar och vara uppmärksam ifall något händer o du måste evakuera planet.

Kan ju bli lite knasigt om alla helt plötsligt börjar slita i nödutgången där du sitter o spelar din PSP vid o alla kliver över dig för att det brinner

Så Start och Landning = Elektronik avstängt.
      Sen kan du kika när du går ombord om det är OK att ha WiFi påslaget om du vill spela mot en flygresenär.

Vissa gamla häckar till plan påstås vara dåligt skärmade för vissa elektroniska signaler men det mesta är grundat i "Okunskap och Bullshit".

Men det kostar inget att fråga.
      Det väststa som kan hända är att du får lära dig att lägga en patiens den flygturen eller prata med en trevlig tjej/kille hela vägen bort/hem.
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Därja, tack för alla svarten! tror inte d blir problem med å lira psps på planet=)
        Kollade på mytchbusters...där de kom fram till att d är en på en miljon att ett plan kraschar. Tror inte att ngt händer om man så har Blizzards WOW(skitspel) servrar igång samtidigt på planet

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X