Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Uppdaterade till 3.52 M33 och nu funkar allt som det ska
Superfint
Brukar lösa sig med en uppgradering oftast
Glöm inte formatera minneskortet o resetta din PSP
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Hej! jag har psp med 3.40 OE-A men när jag ska starta ett spel får jag ett error: The game could not be started (80020321). Vad ska jag göra? jag har gjort alla inställningar som står här...
Hej! jag har psp med 3.40 OE-A men när jag ska starta ett spel får jag ett error: The game could not be started (80020321). Vad ska jag göra? jag har gjort alla inställningar som står här...
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Har ropat in ett psp phat med 3.40 OA-E custom fw på *******.
I beskrivningen stod det att umd-läsaren är lite dålig på att läsa men att det inte skulle vara ett problem om man spelar isos från minnesstickan.
Så nu undrar jag om det måste ha i en umd för att spela isos från stickan, och om det är ett problem att umd-läsaran strular?
Har jag blivit lurad?
WiiNummer: 6057 8718 3485 7044 Skicka ett PM om ni addar mej. Eastmost peninsula is the secret...sigpic
2. Starta PSP i RECOVERY MODE genom att trycka och hölla på R-knappen och POWER knappen tills Recovery startar..
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Comment