Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Inställningar i 3.40 OE-A!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Uppdaterade till 3.52 M33 och nu funkar allt som det ska
    Xbox; Xecuter 2, PSP Fw. 3.52 M33-4, DS Lite; M3 Simply + 1Gb Micro SD, PS1, Nintendo Wii; Wiikey

Comment

Original inlägg av __KiRRe Visa Inlägg
      Uppdaterade till 3.52 M33 och nu funkar allt som det ska
      Superfint
      Brukar lösa sig med en uppgradering oftast
      Glöm inte formatera minneskortet o resetta din PSP
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Hej! jag har psp med 3.40 OE-A men när jag ska starta ett spel får jag ett error: The game could not be started (80020321). Vad ska jag göra? jag har gjort alla inställningar som står här...

Comment

Original inlägg av MrPersson Visa Inlägg
          Hej! jag har psp med 3.40 OE-A men när jag ska starta ett spel får jag ett error: The game could not be started (80020321). Vad ska jag göra? jag har gjort alla inställningar som står här...

Har du satt i ett UMD spel?
          Xbox; Xecuter 2, PSP Fw. 3.52 M33-4, DS Lite; M3 Simply + 1Gb Micro SD, PS1, Nintendo Wii; Wiikey

Comment

Vad är det för spel??? Kan kräva högre fw
            Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Har ropat in ett psp phat med 3.40 OA-E custom fw på *******.
              I beskrivningen stod det att umd-läsaren är lite dålig på att läsa men att det inte skulle vara ett problem om man spelar isos från minnesstickan.
              Så nu undrar jag om det måste ha i en umd för att spela isos från stickan, och om det är ett problem att umd-läsaran strular?
              Har jag blivit lurad?
              WiiNummer: 6057 8718 3485 7044
              Skicka ett PM om ni addar mej.
              Eastmost peninsula is the secret...sigpic

Comment

Om du uppgraderar till M33 istället så kan du ställa in UMD Mode i recovery mode.
                iPhone 3G:
                Svart 16GB
                Telia Max 25
                PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
                SanDisc MS Pro Duo Ultra II
                4GB
                Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Original inlägg av Xager Visa Inlägg
                  Om du uppgraderar till M33 istället så kan du ställa in UMD Mode i recovery mode.
                  Krävs det ett speciellt batteri för det?
                  WiiNummer: 6057 8718 3485 7044
                  Skicka ett PM om ni addar mej.
                  Eastmost peninsula is the secret...sigpic

Comment

Original inlägg av loadtheshit Visa Inlägg
                    Krävs det ett speciellt batteri för det?
                    Nej!

Första posten andra punkten:
                    2. Starta PSP i RECOVERY MODE genom att trycka och hölla på R-knappen och POWER knappen tills Recovery startar..
                    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

kanske dags att ta bort denna som klistrad, det är väl inte så aktuellt längre...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                      Auto-Saved
                      Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                      x
                      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                      x
                      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                      Working...
                      X