Hur monterar man en ny on/off-knapp?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Montering on/off-knapp
Collapse
X
-
Kolla först om du kan få den fixad på garanti, för börjar man mekka själv så bryter man garanterat garantin :-)Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Butiken brukar bli krediterad den trasiga psp:n och ge dig en ny från sitt lager är min erfarenhet = inga problem med firmware.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av tobbe940 Visa InläggJag köpte en ny knapp för 6 mån sedan. Kvitton och garantipapper har jag tappat bort
Problemet jag har är att jag vet inte hur jag får ur displayen.
Finns d någon som vet hur man får ur den?
Google och YouTube är helt fenomenala ihop
http://www.youtube.com/watch?v=6OtL7...elated&search=/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
Det är inte första ggn dom skruvat isär en PSPOriginal inlägg av tobbe940 Visa InläggTackar så jäkla mycket!!!!
Fan va enkelt d såg ut
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment

Comment