Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Får inte igång min psp, bara i recovery-mode.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Får inte igång min psp, bara i recovery-mode.

Hej allihop, jag fick min psp från er igår, och redan har jag stött på ett problem. Jag började direkt leta efter homebrewprogram, emulators e.t.c. och hittade den här: http://www.freewebs.com/hbsk/. Jag installerade den och kollade runt på programmen som fanns med. När jag gick in i ett program, som jag nu inte kommer ihåg vad den heter hängde sig min psp och jag stängde av den med knappen.

När jag sedan skulle starta igång den så blev det bara svart-skärm. Då prövade jag i recovery-mode där jag kom in i M33's meny (har 3.51 M33), och valde sedan exit och kom in i den vanliga psp-menyn. Jag formaterade då memory-sticken, men problemet kvarstår. Vad är det jag gjort för fel, och hur kan jag lösa det?

Tacksam för svar, Andreas.

Välj "restore default settings" i systemmenyn och se vad som händer.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Fortfarande samma problem =/

Comment

uppdaterade till 3.52 m33 och nu fungerar allt som det ska =)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X