Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Har hittat ett PSP fw 3.40 oea...skall jag?...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Har hittat ett PSP fw 3.40 oea...skall jag?...

Har hittat ett PSP med FW 3.40 oea på *******...just nu ligger det på 1500pix Jag är helt(!!) ny på det här med flashande å chippande och kan absolut ingenting om PSP!! Skall jag köpa det här tycker ni?? Det är f.ö köpt i USA. Killen verkar seriös och spelet har 1 död pixel...Vad kan jag och kan jag inte göra med denna....vill kunna se region 2 UMD´s och ha svenska som menyspråk....PS är inte originalspel oxå regionkodade??DS Jag är en superNOOOOB som ni märker, men jag lär mig snabbt, så kör hårt om ni har råd å tips!
    PSP-1000 EUR, GEN 5.50
    PSP-1000 JAP, GEN 5.50
    XBOX 360 slim 250Gb no mod (Live:Nepacha)
    Playstation 1, MultiMode 10.0
    Playstation 2 fet, FMCB
    Playstation 3 fet, Rogero CEX-4.30 v2.03

Mitt råd är att köpa en härifrån psxcare istället för 1995, då får du garanterat bra prylar.

Comment

Original inlägg av Ankan89 Visa Inlägg
      Mitt råd är att köpa en härifrån psxcare istället för 1995, då får du garanterat bra prylar.
      + GARANTI
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Surt att köpa en PSP med en garanterat död pixel...
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Oj vad mycket garanter det var i den här tråden *skratt*
          Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
            Oj vad mycket garanter det var i den här tråden *skratt*
            Garanti is the shitt turbis
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Hur är status för nästa laddning psp hos psxcare? Verkar ganska lurigt att få tag i några nuförtiden?

Comment

Original inlägg av moop Visa Inlägg
                Hur är status för nästa laddning psp hos psxcare? Verkar ganska lurigt att få tag i några nuförtiden?
                Så länge du kan köpa dem i Webshoppen är det nog lugna puckar
                / Pendragon

Comment

Jag kan leverera rosa valuepacks...troligen även några vita...
                  Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Finns vita inne nu?
                    Är svarta på väg? Några Base Packs möjligtvis?

Comment

Svarta psp och basepacks är tokslut.

Rosa valuepacks kommer in idag, vita senare i veckan.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                      Auto-Saved
                      Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                      x
                      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                      x
                      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                      Working...
                      X