Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Flashning

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Flashning

Jag är inte den som förstår mig på allt så bra, jag har uppdaterat mitt psp till: 3.51 och vill gärna flasha mitt psp.
    Jag har ingen aning om hur jag ska göra.

första misstaget du gjorde var att uppdatera till 3.51, du kan inte nergradera till en custom firmware nu

Comment

Om AnteA inte menar ett customfirmware förstås
      Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

som jag förstod det så lät det som han uppdaterat till 3.51 bara

Comment

Original inlägg av PiGGELiN Visa Inlägg
          första misstaget du gjorde var att uppdatera till 3.51, du kan inte nergradera till en custom firmware nu
          Okej, det var ju dåligt, speciellt när det var en kompis som sa att jag skulle göra denna uppdatering. Då har jag en fråga till: Kommer det att komma en lösning så att man kan flasha när man har 3.51?

Comment

Original inlägg av AnteA Visa Inlägg
            Okej, det var ju dåligt, speciellt när det var en kompis som sa att jag skulle göra denna uppdatering. Då har jag en fråga till: Kommer det att komma en lösning så att man kan flasha när man har 3.51?
            om du har tur "Ja" om du har otur "Aldrig"
            Ps. Lyssna aldrig på en kompis, speciellt inte den kompisen
            Ds.
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

vilket är den sista versionen man kan flasha
              1xPsP Fat 3.71 M33 + 1xPsP Fat 3.62-4 M33 + 1xPsP Slim 3.71 M33

Comment

Original inlägg av myspeter Visa Inlägg
                vilket är den sista versionen man kan flasha
                Officiella 3.50 inte högre än det går att nedgradera o sen uppgradera med 3.52 M33-2 Custom Fw!
                / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

så om man har v.3.51 kan man då skicka inden till psxcare.com om få 3.52 M33-2 Custom Fw

Comment

Original inlägg av jacx Visa Inlägg
                    så om man har v.3.51 kan man då skicka inden till psxcare.com om få 3.52 M33-2 Custom Fw
                    Nej inte om du inte vill att den skall ligga hos dem tills det kommer en fix som gör att man kan nedgradera från den.

Ingen kan i dagsläget nedgradera en officiell uppdatering till 3.51!

Mitt tips, lämna tillbaka din PSP om du fortf har öppet köp på den.
                    Skaffa en ny från en annan butik o se till att den inte har högre firmware än 3.50 eller köp den direkt från PSXCare.
                    / Pendragon

Comment

allt som går att låsa av en människa kan öppnas av en människa så bara vänta
                      PSP 3.71 M33-2 4GB Memory Stick Pro Duo

Comment

Original inlägg av hv71 Visa Inlägg
                        allt som går att låsa av en människa kan öppnas av en människa så bara vänta
                        Jo men ibland tar det tid seddu, och i vissa fall går det inte att låsa upp saker bara för att någon låst det

Tänk dig ett scenario där du står med fötterna i betongpjäxor o får händerna låsta i handfängsel, o kastas i vatten, du kan nå en kontroll som vinchar upp dig över ytan om du kommer ur handfängslen men du råkar stå naken i betongpjucken... kan du då låsa upp dem ?
                        Inte troligt, men rättsläkaren som skall obducera dig kommer nog kunna
                        så visst en tråkig parallell men summa kardemumma, den som väntar på något synd bara att det är försent ibland då man har bråttom.
                        / Pendragon

Comment

att det kan ta tid vet jag och ditt exempel var dåligt :P rättsläkaren kan ju låsa upp dom.
                          Precis samma sak här AnteA har fått "betongpjäxor och handfängsel" på sitt PSP, och han kan inte låsa upp den men förmodligen kommer "rättsläkaren" (hackern) kunna göra det

men som sagt det tar nog tid dessvärre. Tur att mitt PSP är 3.52 M33-2 redan

Comment

Original inlägg av hv71 Visa Inlägg
                            att det kan ta tid vet jag och ditt exempel var dåligt :P rättsläkaren kan ju låsa upp dom.
                            Precis samma sak här AnteA har fått "betongpjäxor och handfängsel" på sitt PSP, och han kan inte låsa upp den men förmodligen kommer "rättsläkaren" (hackern) kunna göra det

men som sagt det tar nog tid dessvärre. Tur att mitt PSP är 3.52 M33-2 redan
                            Precis det jag skrev ( Knappast troligt men rättsläkaren kommer ju kunna )
                            Man då är det lite försent då du drunknat
                            *Det finns en liten röd tråd, inte stor men den finns där

Rättsläkaren hjälpte dig inte då du blev ikastad med pjukken att vincha upp dig innan du drunknade, du drunknade lite först *ler*
                            Det är bara att be om ebb i det läget och inte flod.
                            *Ebb och flod är då terminologin för när havet drar sig tillbaka på kvällen o fram på dagen pg.av månens gravitation för er som inte visste

Den enda som förtjänar en ståplats i nybroviken är den personen som medvetet flashar en PSP med en hög officiell firmware för att sabotera för sina vänner, skottpeng på det o jag skjuter gärna *skratt*
                            / Pendragon

Comment

hehe.

Mitt tips AnteA är "håll andan" (uppgradera inte till ännu högre om det inte kommer nergraderare till en högre FW.
                              Uppgraderar du så drunknar du kanske ^^.

Om du bara håller andan så är det inte rättsläkaren som låser upp utan räddningspersonal

Det enda du förlorar är "luft" (du inte kan använda alla emulatorer och dina ISO-"backuper" av dina spel den närmsta tiden )

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X