Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Svart skärm på PSP, HJÄLP!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Svart skärm på PSP, HJÄLP!

Har försökt ändra tema i mitt PSP. Använde detta program: http://dl.qj.net/XMB-Theme-Manager-v...4175/catid/151
    (Testade med temat Glass)
    När jag sen startar om PSP:n så kommer det bara en svart skärm, Inget mer. Jag kan komma till Recovery Menyn, Har försökt att ta "flash0" mappen från en kompis psp och laggt in i min "flash0" (glömde ta backup på min flash0 -.-) Behövs det något särskilt för att ändra i flash0 från datorn? Eller är det bara att lägga in i mappen?

Har Dark_Alex CF 3.40 OE-A

Så snälla vet någon här hur man gör!
    Last edited by leo93123; 2007-07-29, 22:34.
    PSP Historik-2.00, 2.82(Köpte ett nytt spel och tänkt mig inte för -.-), 1.50 ,3.10 OE-A, 3.40 OE-A, 1.50(Fan semi-brickad psp xD), 3.40 OE-A sigpic

Original inlägg av leo93123 Visa Inlägg
    Har försökt ändra tema i mitt PSP. Använde detta program: http://dl.qj.net/XMB-Theme-Manager-v...4175/catid/151
    (Testade med temat Glass)
    När jag sen startar om PSP:n så kommer det bara en svart skärm, Inget mer. Jag kan komma till Recovery Menyn, Har försökt att ta "flash0" mappen från en kompis psp och laggt in i min "flash0" (glömde ta backup på min flash0 -.-) Behövs det något särskilt för att ändra i flash0 från datorn? Eller är det bara att lägga in i mappen?

Så snälla vet någon här hur man gör!
    Prova flasha din PSP med 3.52 M33 och låt bli att mixtra med flash0 i framtiden o skippa alla custom themes som slöar ned PSPan.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Testa detta en gång; Starta i recovery mode.
      Sedan går du in i configuration.
      Där det står "Autorun program at /psp/game/boot/eboot.pbp" se till att den är i disable.
      Sedan kollar du "Game folder homebrew" Och sätter den till 1.50 kernel.
      Starta om och hoppas på att det funkar!
      Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
        Prova flasha din PSP med 3.52 M33 och låt bli att mixtra med flash0 i framtiden o skippa alla custom themes som slöar ned PSPan.
        Hur ska jag kunna flasha psp:n när jag inte kan komma till menyn ens då?

Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
        Testa detta en gång; Starta i recovery mode.
        Sedan går du in i configuration.
        Där det står "Autorun program at /psp/game/boot/eboot.pbp" se till att den är i disable.
        Sedan kollar du "Game folder homebrew" Och sätter den till 1.50 kernel.
        Starta om och hoppas på att det funkar!
        Hade redan allt det inställt från början.
        PSP Historik-2.00, 2.82(Köpte ett nytt spel och tänkt mig inte för -.-), 1.50 ,3.10 OE-A, 3.40 OE-A, 1.50(Fan semi-brickad psp xD), 3.40 OE-A sigpic

Comment

Hur ska jag kunna flasha psp:n när jag inte kan komma till menyn ens då?
          Du skrev ju i första inlägget att du kom in i Recoverymenyn!
          Därifrån kan du flasha din PSP om den skitit sig.
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Jag tror han menar Xmb menyn.
            Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
              Jag tror han menar Xmb menyn.
              Inte lätt att veta iaf
              / Pendragon

Comment

Hur flashar jag PSP:n från recovery menyn då?

Kan du skriva en liten 1.2.3. ... Guide?

Comment

Jag fixade de tack till alla som hjälpte till

Comment

Jag fixade de tack till alla som hjälpte till
                    Ingen fara, skriv gärna vad du gjort fel o hur du rättade till felet
                    Så lär sig förhoppningsvis andra av dina misstag

Skönt att höra att den fungerar igen iaf *ler*
                    / Pendragon

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X