Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

M33-7 film

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• M33-7 film

Jag försökte spela upp en film i 480x272 format, som jag skapat till PSP men det går inte med FW 3.50 M33-7. hade inga problem med FW 3.40 oea. Där kunde jag spela upp filmen.

Någon som vet något om det ska gå att spela upp såna filmer med 3.50 M33-7?

Eftersom 3.52 M33 är aktuell version så bör du uppdatera till den innan du frågar om saker som inte fungerar.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
      Eftersom 3.52 M33 är aktuell version så bör du uppdatera till den innan du frågar om saker som inte fungerar.
      en uppdatering är släppt till 3.52 M33 som heter 3.52 M33-2
      Funkar det inte i 3.52 M33 så prova uppdateringen
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Visst har jag uppdaterat till 3.52 M33-2 men det funkar ändå inte. Standard filmer till psp funkar men inte de 480x272 som funkade till 3.40 oea

Någon som har lust prova på sin egen PSP?

Jag kan skicka lägga upp en film klipp på nätet (ca 4 min - 25 MB)

Blazo68

Comment

Original inlägg av Blazo68 Visa Inlägg
          Visst har jag uppdaterat till 3.52 M33-2 men det funkar ändå inte. Standard filmer till psp funkar men inte de 480x272 som funkade till 3.40 oea

Någon som har lust prova på sin egen PSP?

Jag kan skicka lägga upp en film klipp på nätet (ca 4 min - 25 MB)

Blazo68
          Skicka en länk så provar jag på en gång
          Filma inget snuskigt med din kamera bara *s*
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
            Skicka en länk så provar jag på en gång
            Filma inget snuskigt med din kamera bara *s*

hehe ingen snusk... denna gång

upps det vart fel clip! sorry

har just provat ett annat program och detta .. funkar!

Det var dåligt convertering verkar det som..

Programet jag använde nu heter DVD FAB

Tack alla för hjälpen

Blazo68
            Last edited by Blazo68; 2007-07-30, 17:35.

Comment

Original inlägg av Blazo68 Visa Inlägg
              hehe ingen snusk... denna gång

upps det vart fel clip! sorry

har just provat ett annat program och detta .. funkar!

Det var dåligt convertering verkar det som..

Programet jag använde nu heter DVD FAB

Tack alla för hjälpen

Blazo68
              Ingen fara
              Skit bakom konfigurationerna är nog det vanligaste felen

Jag kör själv med CloneMobile då jag skall konvertera, den stödjer fler filformat men jag vet inte om den kör den högsta upplösningen för PSP.
              Den funkar kanon iaf.
              / Pendragon

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X