Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

HJÄLP...nedgradering

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• HJÄLP...nedgradering

Hej, jag har ju uppgraderat mitt PSP till 3.51 och kan ju inte nedgradera nu

jag ska köpa en ny nu som har v.3.03, hur gör man för att nedgradera till 1.5?

jag vet INGET om nedgradering eller uppgradering (det märkte du kanske ) sen när jag har nedgraderat och sen vill uppgradera till en version som man kan titta på filmer, hur gör man då?

TACKSAM OM NÅN KUNDE HJÄLP MIG!!!!

Original inlägg av jacx Visa Inlägg
    Hej, jag har ju uppgraderat mitt PSP till 3.51 och kan ju inte nedgradera nu

jag ska köpa en ny nu som har v.3.03, hur gör man för att nedgradera till 1.5?

jag vet INGET om nedgradering eller uppgradering (det märkte du kanske ) sen när jag har nedgraderat och sen vill uppgradera till en version som man kan titta på filmer, hur gör man då?

TACKSAM OM NÅN KUNDE HJÄLP MIG!!!!
    Om du kan lämna tillbaka den gör det o köp en från PSXCare så slipper du problem
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
      Om du kan lämna tillbaka den gör det o köp en från PSXCare så slipper du problem
      jag har såld min gamla PSP...kan jag köpa ett PSP här med version 1.5?? och när jag har gjort det hur kollar jag på filmer på memory stick

Comment

jag har såld min gamla PSP...kan jag köpa ett PSP här med version 1.5?? och när jag har gjort det hur kollar jag på filmer på memory stick
        Köp en PSP från PSXCares webshop med 3.52 M33 custom firmware.
        Sen är det bara att lägga in ett minne i pspn o formatera, efter det lägger du film i filmkatalogen på din PSP o musik i MP3 katalogen o spel i ISO katalogen

Tror att du får med en liten guide dessutom *s*
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

OK, nu är jag jätte dum.(SORRY) vad är 3.52 M33 custom firmware? Jag har ett 4GB minnes kort som jag använder redan att kolla på filmer och lysssnar på musik, men nu vill jag lägga på spel då måste jag
          1.köpa en ny och så nedgradera(eller köpa på psxcare.com webshop, och då är den redan nedgraderat till v1.5 så att jag kan spela ISO spel.)
          2.uppgradera till v.3.03 så jag kan kolla fimer.

Låter det rätt är jag lika dum som jag tror?:P

Comment

OK, nu är jag jätte dum.(SORRY) vad är 3.52 M33 custom firmware? Jag har ett 4GB minnes kort som jag använder redan att kolla på filmer och lysssnar på musik, men nu vill jag lägga på spel då måste jag
            1.köpa en ny och så nedgradera(eller köpa på psxcare.com webshop, och då är den redan nedgraderat till v1.5 så att jag kan spela ISO spel.)
            2.uppgradera till v.3.03 så jag kan kolla fimer.

Låter det rätt är jag lika dum som jag tror?:P
            3.52 är den senaste firmware versionen
            M33 är gruppen som patchat den o gjort en Custom firmware
            alltså 3.52 M33 är namnet på en patchad orginalfirmware som möjliggör att du kör egna saker på din PSP.

1. Köper du en Custom Firmware PSP i Webshoppen skall du nog ta en 3.52 m33 eller senare, den klarar av att spela lite vad som helst då den är begåvad med en Custom Firmware o inte Officell firmware som inte klarar hemkokade saker.

2. Med 3.52 M33 har man allt det senaste firmwaret som officellt heter 3.52 klarar + massa mer.

Vet inte om det låter dumt bara tillkrånglat :P
            / Pendragon

Comment

Men om jag köper en PSP av en kompis som har v.3.03 kan du hjälpa mig nedgradera? han säljer den för 1600:-

läste precis att du har GPS på din PSP, jag viste inte äns att det gick att köpa. hur mycket kostade den?

Comment

Men om jag köper en PSP av en kompis som har v.3.03 kan du hjälpa mig nedgradera? han säljer den för 1600:-

läste precis att du har GPS på din PSP, jag viste inte äns att det gick att köpa. hur mycket kostade den?
                och för 1.995 kr får du en splitt ny PSP utan döda pixlar med GARANTI från PSXCare + att den garanterat är Customiserad o du slipper slita dig i håret för att du försökt nedgradera din PSP själv o dödat den

Tänk vad mysigt med en sprillans ny leksak som ingen annan än Hansi pillat på

Titta här: http://www.psxcare.com/product.php?xProd=502&xSec=1
                / Pendragon

Comment

JAHA, jag fattar nu...om jag köper här på psxcare.com, så kan jag köra nedladdade filmer,spel,musik(allt) istället för att nedgradera och uppgradera hela tiden. MEN om jag köper min kopis PSP så får jag ett 4GB minnes kort och några spel och filmer....ah

(hur mycket kostade GPS:et)

Comment

oxh om du nu köper polares begagnade för 1600kr måste lämna in den till psx care för flashning vilket kostar 300kr= 1900kr samman lagt. då kan du lika gärna köpe en på psxcare direkt
                    1xPsP Fat 3.71 M33 + 1xPsP Fat 3.62-4 M33 + 1xPsP Slim 3.71 M33

Comment

Original inlägg av myspeter Visa Inlägg
                      oxh om du nu köper polares begagnade för 1600kr måste lämna in den till psx care för flashning vilket kostar 300kr= 1900kr samman lagt. då kan du lika gärna köpe en på psxcare direkt
                      Ja o sen kanske du vill köpa ett 8Gb kort istället för ett 4Gb kort men jag skulle råda dig till att köra fler 4Gb kort av snabbare variant, typ Sandisk Ultra 2 korten

Kör man sin PSP i 1.50 läge kan den nämligen inte allokera 8Gb utan bara 4Gb
                      / Pendragon

Comment

och för 1.995 kr får du en splitt ny PSP utan döda pixlar med GARANTI från PSXCare
                        Står ju på framsidan där man kan köpa en PSP på er sida:

Det är INTE någon "pixelgaranti" på PSP. Vi byter inte ut PSP som råkar ha enstaka döda/stela pixlar. Om du vill att vi sorterar ut en PSP med 100% perfekt display före leverans så tillkommer 250:-, är det trots det pixelproblem när du får den så har du två veckor på dig att reklamera den.
                        Så om man skulle råka få en psp från er med döda pixlar så gör ni inget åt det. Köper man en PSP så ska den ju vara fel fri.... man ska inte behöva betala 250kr för att den ska vara pixel fel fri.

Comment

Original inlägg av Ironclaw Visa Inlägg
                          Står ju på framsidan där man kan köpa en PSP på er sida:

Så om man skulle råka få en psp från er med döda pixlar så gör ni inget åt det. Köper man en PSP så ska den ju vara fel fri.... man ska inte behöva betala 250kr för att den ska vara pixel fel fri.
                          Jag jobbar inte på PSXCare längre
                          Men Hansi svarar dig säkert på detta

Men jag tror att det är väldigt ovanligt med döda pixlar och om gubbarna ändå skall kontrollera alla PSPor med en lupp innan de skickar dem efter de fått in dem själva från gross så tar ju det en liten stund o som vi alla vet är tid pengar
                          Last edited by Pendragon; 2007-08-01, 18:55.
                          / Pendragon

Comment

Det står i bruksanvisningen till PSP att det är helt normalt med enstaka döda pixlar på lcdskärmar och att dessa inte täcks av produktens garanti. Det är sällan jag sett någon riktigt störande pixel, men det är inte helt ovanligt att man ser någon ute i kanten eller någon som fastnat i t.ex. blått eller rött och inte ens syns om man inte letar efter den.
                            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Oki... jag har iallafall aldrig sett någon.. och jag har 2 psps, + min polare har inga döda pixlar heller ..

jaja...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X