Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

hjälp

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av jacx Visa Inlägg
    Men jag bor i Halland och vill helst inte skicka min psp till psxcare.com. Då är det ju lättare att göra det själv
    Ja klarar du det själv så slipper du, annars är det bara att emballera din psp väl o skicka upp o vänta ett tag på att den kommer tillbaka flashad o fin

Uppa till officiella 3.50
    Downa med Lumines "Gamla opatchade versionen" exploit ned till 1.50
    Uppa med Custom 3.52 M33
    Uppgradera med patchen som gör din 3.52 M33 till en 3.52 M33-2

Tuta o kör.

Det lät som om du inte kunde nämligen på trådarna innan o var orolig.
    Men det är som jag alltid sagt:
    Friskt vågat, hälften brunnet!
    men i detta fall kanske
    " Friskt vågat, hälften brickat "
    Last edited by Pendragon; 2007-07-31, 19:29.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Det är endast Lumines 1 som fungerar? Svårt att få tag på det spelet...

Comment

Eller så väntar man tills det kommer en ny downgrader och hoppas på att ha rätta spelet xD
        PSP Historik-2.00, 2.82(Köpte ett nytt spel och tänkt mig inte för -.-), 1.50 ,3.10 OE-A, 3.40 OE-A, 1.50(Fan semi-brickad psp xD), 3.40 OE-A sigpic

Comment

Original inlägg av fanta8 Visa Inlägg
          Det är endast Lumines 1 som fungerar? Svårt att få tag på det spelet...
          Så svårt är det inte att få tag på det spelet begagnat
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X