Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Från 3.10 OE-A till Nyare Firmware

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Från 3.10 OE-A till Nyare Firmware

Jag letar på forumet här för att hitta information hur man uppgrader till nyare firmware men hittar inget som verkar passa mej.
    Jag har firmware 3-10 OE-A!

Så jag undrar bara helt basic hur man gör!

Den nyaste verkar heta 3.52 M33!!!!
    Å jag alltså intresserad att ta min psp från 3.10 till 3.52 M33.

Tack för hjälpen!

Bara ladda hem M33 och följa instruktionerna i readme.en filen
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tack för snabbt svar ! Räddar du min psp om jag pajar den :-)

Comment

Du kan ju komma hit med den på en gång så fixar jag det för 100:-
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Då var det gjort då!!!!!!!!!!!
          Hurra för mej :-)

Comment

Original inlägg av Air1 Visa Inlägg
            Då var det gjort då!!!!!!!!!!!
            Hurra för mej :-)
            Yaaayyyy
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Någon sa att jag var tvungen att nergradera innan jag kunde installera 3.52 M33. Stämmer inte detta då? jag har 3.10oe-a.
              Xbox v.1.4 Chip: DuoX2 Ice Edition, BIOS: EvoX M8 Plus, Video: PAL, Hårddisk: 120Gb, DVD-enhet: Thomson, Dashboard: Evo-X.Build 3935, XBMC: T3CH . PSP: 3.52 M33 svart ,Xbox v 1.6 Xecuter2 Winbond, XBMC, hårddisk: 160 Gb

Comment

Nej det behövs inte.
                Det är mest om man inte är säker.
                Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X