Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Får inte igång ett spel!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Får inte igång ett spel!

Hej jag får igång typ alla spel förutom Harvest Moon Boy And Girl. får bara ett sånt fel medelande med lite sifrer och det inte går o starta står det..
    har laggt spelet lete var som hälst men hjälper inte pspet hittar speler i iso mappen men det går inte o starta.

Hur gör jag?

MVH på för hand. Henrik

Original inlägg av Fox_One Visa Inlägg
    Hej jag får igång typ alla spel förutom Harvest Moon Boy And Girl. får bara ett sånt fel medelande med lite sifrer och det inte går o starta står det..
    har laggt spelet lete var som hälst men hjälper inte pspet hittar speler i iso mappen men det går inte o starta.

Hur gör jag?

MVH på för hand. Henrik
    Är det spel som emuleras och isåfall villken emulator kör du o vad har spelen kodats för konsoll ??
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Denna relle Harvest_Moon_Boy_and_Girl_USA_PSP-pSyPSP fungerar då klockrent under 3.40 oe-a ... Med orginal inst.
      Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Säkert har "någon" glömt att stoppa i ett UMD spel i UMD läsaren
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X