Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Köp av minneskort!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Köp av minneskort!

Tjatja!

Nu är det så här att jag tänkte köpa ett nytt minneskort till min PSP, ett 4GB, och då undrar jag vad som är skillnaden på dom här och om något av dom är bättre/sämre än det andra:

https://www.datorbutiken.com/home/De...ct=SANMSPD-4GB

http://www.radars.se/product/product...tifier=SE92439

Är något av dom bättre än det andra?
    Vad är skillnaden?
    Vilket skulle ni rekommendera att jag köper?

Tacksam för snabba svar!

kolla här

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=30704

Pendragon kan du göra en kopia av den och klistra den
    1xPsP Fat 3.71 M33 + 1xPsP Fat 3.62-4 M33 + 1xPsP Slim 3.71 M33

Comment

Se dock till att det inte är någon av de otaliga "kina"-kopiorna.
      Guide för att se detta finns på Tra-dera vill jag minnas..

Comment

Den ena är blå, den andra svart!
        Båda lika slöa

Myspeter:
        Du tänkte på denna tråd där jag ger förklaringar av villka kort som är bra enligt Raggar o Volvo modellen

http://forum.psxcare.com/support/sho...41&postcount=8
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

presis
          1xPsP Fat 3.71 M33 + 1xPsP Fat 3.62-4 M33 + 1xPsP Slim 3.71 M33

Comment

Original inlägg av myspeter Visa Inlägg
            presis
            Dåså

Happy hunting
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Ps. Jag har gjort en liten skärpig video på hur du ser skillnaden på Orginalkort eller Kopior
              http://www.youtube.com/watch?v=0bJDXAmgamE

Köp inte pirat som är 200 kr billigare, lägg pengarna på kvalitet och garanti

Ds.
              / Pendragon

Comment

Original inlägg av daydreamer Visa Inlägg
                Se dock till att det inte är någon av de otaliga "kina"-kopiorna.
                Guide för att se detta finns på Tra-dera vill jag minnas..
                Men om jag beställer det blåa, på länken ovan så är det väll ingen kopia? För det är ju ett företag som säljer det och ingen privatperson...

Comment

Original inlägg av derbi Visa Inlägg
                  Men om jag beställer det blåa, på länken ovan så är det väll ingen kopia? För det är ju ett företag som säljer det och ingen privatperson...
                  Det bör det inta vara

Jag har idag beställt två stycken 4Gb Sandisk Ultra 2 kort o jag betalar under 600 kr för dem styck + lite frakt.
                  De skall anlända imorgon.

Körde en prisjakt.se på billigaste korten.
                  Det skiljer 100 kr mellan långsamma kort o snabbare o stabilare så självklart kör man på stabilare o snabbare

Och skulle en firma sälja piratkort kan man stämma dem på rätt bra pengar
                  Kika på min lilla skräpvideo så ser du ett enkelt sätt att avgöra om korten är äkta eller inte.

/ Pendragon

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                    Kika på min lilla skräpvideo så ser du ett enkelt sätt att avgöra om korten är äkta eller inte.

Men då är det ju redan försent för då har man redan köpt kortet ;P
                    X360 Bannad BenQ iX 1.41 Non-Stealth @ 5x :: PSP fat 3.71 M33-3

Comment

Original inlägg av Chernobyl Apa Visa Inlägg
                      Men då är det ju redan försent för då har man redan köpt kortet ;P
                      Tja jag fick tillbaka 2*600 kr + utlägg för bensin 100 kr i söndags.
                      Jag köpte korten för ett bra tag sedan.

Sälja Piratkort är inte direkt lagligt påpekade jag och efter lite om och men så fick jag råd att beställa 2.st Sandisk Ultra 2 kort på 4Gb.

Så jag tjänade väll 2 Gb * 2 på detta.

Det är inte lätt alltid att se om vissa kort är kopior men det finns vissa hints.
                      Typ om de säljs på ******* billigt och har bristfälliga förpackningar

Piratkort

Lägg märket till den 6x punktsvetsade förpackningen, Sonys svetsar hela förpackningen runtom så att inte kortet "råkar" trilla ut på vägen.
                      / Pendragon

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                      Auto-Saved
                      Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                      x
                      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                      x
                      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                      Working...
                      X