Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Detta är säkert dum fråga

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Detta är säkert dum fråga

Jag har flashat mitt psp o så för ett bra tag sen men inte andvänt den på bra länge, o tänkte att jag har nog lagt in för många program o filer på mitt psp.

Så vad exakt behöver man på minneskortet i program för att kunna lira spelen o så, och hur funkar d med nyare patchar ??
    man får låta som en riktig noob men fan glömt totalt allt så tacksam för alla svar

Om du har en custom FW så räcker det med att förmatera minneskort i PSP så raderar du allt onödigt på kortet. Vill du ha kvar dina SAVES för du göra backup på dessa INNAN du formaterar kortet.

Comment

jag har nedgraderat den innan till 1.50 men läst nått litet om man kan lägga in den nyaste FW o kunna köra iso spel ändå stämmer d ?

Comment

Nyaste Custom FW, ja, inte Officiella
        X360 Bannad BenQ iX 1.41 Non-Stealth @ 5x :: PSP fat 3.71 M33-3

Comment

ok så då kan man dumpa men var laddar man ner den crackade o hur funkar den då ?

Comment

Har erfarenhet = 0 så du kan kolla på psp-hacks.com för guider och uppdateringar

Har för mej att dom tagit bort dumpnings funktionen också...
            Last edited by Chernobyl Apa; 2007-08-23, 00:25.

Comment

dumpnings metoden ?

Comment

Original inlägg av Smurfman Visa Inlägg
                ok så då kan man dumpa men var laddar man ner den crackade o hur funkar den då ?

Tänkte att du menade att man kan dumpa UMD skivor.

Comment

ah miss av mig där e lite trött, d va d jag menade

Comment

Hehe okej

Comment

Original inlägg av Chernobyl Apa Visa Inlägg
                      Har erfarenhet = 0 så du kan kolla på psp-hacks.com för guider och uppdateringar

Har för mej att dom tagit bort dumpnings funktionen också...
                      Varför inte söka på detta forum för ?
                      Vi har massor med topics o massor med diskussar i dem!

Sökfunktionen är nyckeln till framgång inte meningslöst spammande
                      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

d löste sig men är där egentligen nån större skillnad med 3.51 o 3.52 ??

Comment

Original inlägg av Smurfman Visa Inlägg
                          d löste sig men är där egentligen nån större skillnad med 3.51 o 3.52 ??
                          Nej, det är det inte. Men 3.52 är ju "nyare" eller vad man ska säga.
                          PSPLife.se - Community för oss med PSP!
                          All hjälp du behöver

Comment

Har för mig det bara var stöd för lite mer PS1 titlar som blivit tillagt ...
                            Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                            Auto-Saved
                            Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                            x
                            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                            x
                            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                            Working...
                            X