Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Har ni batterierna för att hacka alla framtida firmwares?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jag googlade efter 3.71 downgrader och hittade en som hett DOWNGRADE371M33bySamhain.zip jag laddade hem zip filen och såg att det var exakt samma filer som i 1.50 recovery fast en lite annan storlek. Jag testade då att lägga filerna i X:\PSP\GAME\RECOVERY . då när jag fick in i recovery och körde så kom det upp error loading (eller kanske extracting) UPDATE.PBP. Så jag gick tillbaka till toggle usb och la över 1.50 updaten och döpte den till UPDATE.PBP och körde run program at psp\game\recovery\eboot.pbp då funkade det. Ende skilnaden (förutom att den funkar med 3.71) är att det står 1.50 recovery by Samhain istället för Dark_AleX

http://forums.maxconsole.net/showthread.php?p=694755
    http://forums.maxconsole.net/attachm...8&d=1190725717
    du måste vara medlem på maxconsole för att kunna ladda hem därifrån

Comment

Vi har en redigera funktion så du slipper skriva femtielva poster till
      Men gott med lite info om någon skulle behöva
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

vadå slipper skriva femtielva poster till, vad har ni redigerat (och vilka är ni!!!)

kan man uppgradera till 3.71 M33 från 1.50

Comment

Original inlägg av Bajen13 Visa Inlägg
          vadå slipper skriva femtielva poster till, vad har ni redigerat (och vilka är ni!!!)

kan man uppgradera till 3.71 M33 från 1.50
          Om du kikar på ditt inlägg jag svarade på så ser du en (REDIGERA) knapp, klickar du där kan du skriva i mer saker istället för att desperat skriva femtielfa poster till på raken

Ja du kan uppgradera från 1.5 till 3.71 M33 men jag rekommenderar dig att köra 3.52 M33-4
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Min bror har just införskaffat sig ett PSP med version 3.52.
            Om jag nu förstått rätt så verkar det för närvarande endast vara "Pandora's Battery" metoden som fungerar till den versionen.

Visst skulle PSXCARE plocka hem batterier och sälja färdigpreppade med detta?

När kommer dessa in, och på ett ungefär vad skulle priset tänkas hamna på?

Tacksam för svar.

Mvh Jonnte888

Comment

Jag skulle tro att dom redan har ett gäng såna på lager
              X360 Bannad BenQ iX 1.41 Non-Stealth @ 5x :: PSP fat 3.71 M33-3

Comment

Vi har massor av batterier på lager, 500:- kostar dom med pandora.
                Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
                  Vi har massor av batterier på lager, 500:- kostar dom med pandora.
                  Jaha, men det finns inte inlaggt på hemsidan?
                  Eller är det bara jag som är blind.

Comment

Vi har inte hunnit lägga upp allt på hemsidan.
                    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X