Hmm.. På ********* kostar den nya mindre än den gamla xD
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
PSP Slim släpps tydligen den Femte (5) September
Collapse
X
-
Förmodligen för att de ligger efter o inte har rätt uppgifter o är för slöa eller dåligt underättade av sin leverantörOriginal inlägg av romanochavo Visa Inläggundrar man inte lite när det står på vissa nätbutiker att pris och realese datum kan komma att ändras =)
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
Precis vad jag tänkte...Original inlägg av Pendragon Visa InläggFörmodligen för att de ligger efter o inte har rätt uppgifter o är för slöa eller dåligt underättade av sin leverantör
E "grön" på detta med xbox, psp och chip så var snälla mot mig
Nån som vill skänka mig en ps3?
- Citat
- Flag
Comment
-
Har bokat min psp slim nu från *sidan haha vet verkligen inte varför jag vill köpa den känns som att jag bara behöver den utav någon skum anledning, en sak som jag tycker är roligt också är att det typ skiljer 200 kr mellan psp och psp slim så tv ut funktionen, smalheten och lite smått och gott är bara värd 200 kr lol
- Citat
- Flag
Comment
-
OKey, har nu sett lite mer av PSP slim&lite och jag tycker vaktiskt inte att den verkar så jättemycket "slim"are.
Däremot eftersom det ska vara större flash på den kommer nog hackers göra något vettigt av den, men jag stannar vid min tjockis psp
Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
- Citat
- Flag
Comment
-
nja slim heten bryr jag mig inte om bara det här med tv-out altså japp får den snart så hoppas det händer lite saker med den snabbt som bara den haha:POriginal inlägg av Turbis Visa InläggOKey, har nu sett lite mer av PSP slim&lite och jag tycker vaktiskt inte att den verkar så jättemycket "slim"are.
Däremot eftersom det ska vara större flash på den kommer nog hackers göra något vettigt av den, men jag stannar vid min tjockis psp
- Citat
- Flag
Comment
-
Jo, men jag väntar hällre på att någon testar TV funktionen och säger till om den är brukbar :P
Mest är det ju lite cp om man ska spela psp spel som är 130560 pixlar på en typ hd tv med 921600 pixlar. Det är ju lite underkill :CLäser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
- Citat
- Flag
Comment
-
Själv har jag hört att det blir ruggigt bra bild på både spel och film med TV-ut kabeln som har stöd för HD eller vad det varOriginal inlägg av g64 Visa Inläggjo sant turbis du har nog rätt där :P äh får väl testa jag tror att spel blir lite tråkigt och sunkit men filmerna kan nog vara bra
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
- Citat
- Flag
Comment
-
Haha du får bli vårat test-subjektOriginal inlägg av Pendragon Visa InläggSjälv har jag hört att det blir ruggigt bra bild på både spel och film med TV-ut kabeln som har stöd för HD eller vad det var
Du skulle väl skaffa en?
- Citat
- Flag
Comment
-
Går de inte att köra hemkokt på finns det ingen anledning för mig, TV-ut är inte ett tillräckligt starkt argument för migOriginal inlägg av Turbis Visa InläggHaha du får bli vårat test-subjekt
Du skulle väl skaffa en?
Hade den haft TV-in o inspelningsmöjligheter så hade det varit en helt annan femma
/ Pendragon
- Citat
- Flag
Comment
-
Sant, jag chansar inte iallfall :POriginal inlägg av Pendragon Visa InläggGår de inte att köra hemkokt på finns det ingen anledning för mig, TV-ut är inte ett tillräckligt starkt argument för mig
Hade den haft TV-in o inspelningsmöjligheter så hade det varit en helt annan femma
- Citat
- Flag
Comment

Comment