Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PSP Slim

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• PSP Slim

Det snackas ju mycket om pandoras battery ska fungera till psp slim och det verkar som om det inte gör det jag har hittat en video där det prövas vet inte om jag får länka men ville bara säga att det visar på videon att det inte fungerade.

Jag har iallfall bokat min psp slim vet inte varför jag har gjort det kändes bara nödvändigt lol haha

länka på =) jag vill se!
    E "grön" på detta med xbox, psp och chip så var snälla mot mig

Nån som vill skänka mig en ps3?

Comment

Original inlägg av romanochavo Visa Inlägg
      länka på =) jag vill se!
      haha ok får väl ta konsekvenserna om det är något:P

http://www.youtube.com/watch?v=F_nonM5UF6s

Comment

Original inlägg av g64 Visa Inlägg
        haha ok får väl ta konsekvenserna om det är något:P

http://www.youtube.com/watch?v=F_nonM5UF6s
        man ser inte riktigt vad han sysslar med... men det ser juh ut som om det inte funkar.. men nått kommer väll snart =)

Comment

Original inlägg av romanochavo Visa Inlägg
          man ser inte riktigt vad han sysslar med... men det ser juh ut som om det inte funkar.. men nått kommer väll snart =)
          jo jag vet men jag hittade en text till videon också där förklaringen står och det verkade inte fungera eftersom att sony har tydligen kodat vissa filer så att det inte ska gå att ändra på men men det löser sig det gör det altid haha

Comment

Original inlägg av g64 Visa Inlägg
            jo jag vet men jag hittade en text till videon också där förklaringen står och det verkade inte fungera eftersom att sony har tydligen kodat vissa filer så att det inte ska gå att ändra på men men det löser sig det gör det altid haha
            jepps de e jag nästan sker på att det gör..

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X