Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bookmarka ljudbook eller mp3. Går det?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bookmarka ljudbook eller mp3. Går det?

Hej.

Jag använder min PSP för att lyssna på talböcker: Jag undrar om det är någon som har något tips för hur jag kan "bookmarka" på ett ställe för att sedan återvända?

Om man inte spelar någon annan mp3 fil så går den ju automatiskt till samma ställe, men om man vill spela annan musik mellan sin lyssningar på talboken, hur gör man då?

Några förslag??

Jag har aldrig hört att det går. Fast det skulle vara ganska skönt att kunna göra så.
    PSPLife.se - Community för oss med PSP!
    All hjälp du behöver

Comment

Du kan ju spola
      Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
        Du kan ju spola
        Borde det inte gå att Pausa och sen lägga PSPn i Sleepmode
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Jo men han vill kunna spela en låt eller nåt emellan. Och då börjar ljudboken om från början när han startar den igen

Edit

w00t 300:de inlägget w00000t

Comment

Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
            Jo men han vill kunna spela en låt eller nåt emellan. Och då börjar ljudboken om från början när han startar den igen

Edit

w00t 300:de inlägget w00000t
            Flera PSPor
            Jag har tre hela o en med trasig skärm
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Flera PSPr var det mest kreativa förslaget :-) Tack ändå

Flera PSPr var det mest kreativa förslaget :-) Tack ändå

Comment

Du kan ju annars kutta ner ljudboken i små kapitel med ett ljudediterings program
                Men då behöver du nog lite extra fritid

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X