Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Custom firmware 3.10 uppgradera

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Custom firmware 3.10 uppgradera

Nu snubblar min fråga kanske likadant som nästan andra trådar, men jag är inte helt klar på svaren. Därför frågar jag. Har köpt min första PSP.

- PSP:n har custom firmware 3.10OE (antagligen Dark Alex's). Kan jag uppgradera till 3.52 M33 eller vad senaste är - genom att ladda ner den custom firmwaren (var finns den?)? Jag behöver väl inte nergradera först?

- Kan jag ändra ikoner, teman o allt med senaste custom firmwaren?
    - Kan jag spela emus o allt med den senaste custom firmw?
    - Är det någon bra anledning att egentligen stå kvar på 3.10OE?
    Xbox v.1.4 Chip: DuoX2 Ice Edition, BIOS: EvoX M8 Plus, Video: PAL, Hårddisk: 120Gb, DVD-enhet: Thomson, Dashboard: Evo-X.Build 3935, XBMC: T3CH . PSP: 3.52 M33 svart ,Xbox v 1.6 Xecuter2 Winbond, XBMC, hårddisk: 160 Gb

1: Du bör nergradera först men det är inga problem.
    2: Jo det är inga problem det kom nyss ett par theme packs på psp-hacks som är kompatibla med 3.52 M33
    3: Jepp, det kom en hög med theme packs på psp-hacks ganska nyligen som är kompatibla med 3.52 M33 men du bör vara försiktig när du mixtrar.
    4: Japp
    5: De flesta nyare spel som kommit kräver minst fw 3.40, ligger själv kvar på 3.40 OE-A tills det kommer nåt som kräver högre.
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X