Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

3.60 M33 for PSP Slim, Reality Now!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Jag har en liten undran över då skärmen inte stödjer Pandora om inte TV-Ut triggas *s* inte helt fel att se på en monitor vad som händer o fötter

Jag föstod inte riktigt den frågan Vad menar du?

Comment

Original inlägg av Kougsta Visa Inlägg
      Pris?

Kan man skicka sitt nya PSP till Er?

/Johan
      200:- för flashningen, 150:- returfrakt inkl pfavgiften.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

det va ganska halv bökigt.
        man måste ha en gammal psp med custom fimware och flasha om batteriet , sen ska den återställas och göra lite grejer i Dos Promten.
        funkar inte så bra med Vista 64bitars heller.

tyvär så orkar inte jag skriva en guide.

smidigast e att be psxcare att fixa det

eller läsa en massa på andra engelska sidor och testa och svära lite.
        1xPsP Fat 3.71 M33 + 1xPsP Fat 3.62-4 M33 + 1xPsP Slim 3.71 M33

Comment

Jag kommer skicka in min till psxcare. Hade gärna köpt den av er också om jag inte hade haft presentkort på komplett.

Är det förresten någon som vet vad tv-out kabeln kommer att kosta?
          Last edited by Krissttoffer; 2007-09-13, 21:33.

Comment

The instalation is done using pandora battery and requires a fat psp with 1.50 or
            custom firmware with 1.50 support to run a installer.
            However once the memory stick installation is done, you can use it in whatever psp slim without
            repeating the process again.
            Betyder detta att det räcker att få tag på ett "flashat" memory stick ?! ?

/Johan

Comment

Original inlägg av Kougsta Visa Inlägg
              Betyder detta att det räcker att få tag på ett "flashat" memory stick ?! ?

/Johan
              Det betyder att efter din PSP Slim begåvats med en M33 firmware behöver du inte använda Pandoratricket mer utan uppdaterar vidare till nya Custom Fws via ett minneskort o lite filer
              / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Kommer köra med CFW 3.60 så fort jag får hem min silver PSP tänkte fixa det hos er på PSXcare.

Hur gör man för att spela nerladdade UMD-isos?
                Och hur gör man för att spela PSone spel som jag laddat ner och är förberedda för PSP?

Vad jag förstått så ska det gå att köra igång UMD-isos direkt med de FW:en och ungefär lika enkelt med PSone spelen men det jag undrar är var på minneskortet osv ska man ha filerna "ja jag är noob"

SÅ om nån pallar kan ni skriva från grunden exakt hur man gör för både PSone och PSP spel?

Tack på förhand!

Comment

Original inlägg av Sabin Visa Inlägg
                  Kommer köra med CFW 3.60 så fort jag får hem min silver PSP tänkte fixa det hos er på PSXcare.

Hur gör man för att spela nerladdade UMD-isos?
                  Och hur gör man för att spela PSone spel som jag laddat ner och är förberedda för PSP?

Vad jag förstått så ska det gå att köra igång UMD-isos direkt med de FW:en och ungefär lika enkelt med PSone spelen men det jag undrar är var på minneskortet osv ska man ha filerna "ja jag är noob"

SÅ om nån pallar kan ni skriva från grunden exakt hur man gör för både PSone och PSP spel?

Tack på förhand!
                  Skaffade en Pianosvart PSP slim nyligen med för att experimentera lite GPS på

Efter den fått Custom FW, formatera minneskortet, lägg sen isos i ISO katalogen på minneskortet.
                  För att spela PSone spel kika på lite klistrade trådar i detta forum eller använd sökfunktionen, det är lite halvbökigt

Sätter mig strax o begåvar min slim med Custom FW
                  / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Har testat alla sorters olika guider nu för att kunna få flasha min Slim och det enda som händer när jag ska starta upp med Pandora batteri och minneskort är att psp'n startar som vanligt Vad kan jag ha gjort för fel?

Comment

Original inlägg av BiG- Visa Inlägg
                      Har testat alla sorters olika guider nu för att kunna få flasha min Slim och det enda som händer när jag ska starta upp med Pandora batteri och minneskort är att psp'n startar som vanligt Vad kan jag ha gjort för fel?
                      Du har väll inte flashat ditt batteri på rätt sätt mest troligtvis, den skall om den begåvats med Pandorakoder starta din PSP i serviceläge o inte alls köra normalt
                      (Den skall Starta din PSP automatiskt och trigga filer på minneskortet.)

Jag tror att om ditt batteri startar din PSP som vanligt att dy tryckt o läst fel då du försökt flasha batteriet, man kan nämligen skapa ett batteri som automatiskt slår på din PSP men inte står i Serviceläge.
                      / Pendragon

Comment

Det löste sig men tack för svaret iaf Det visade sig att batteriet var trasigt, lånade batteriet från den andra psp'n och då funkade det. Tur att man kan återställa det till ett vanligt batteri igen annars hade man nog inte varit populär hos den man lånat psp'n av

Comment

Original inlägg av BiG- Visa Inlägg
                          Det löste sig men tack för svaret iaf Det visade sig att batteriet var trasigt, lånade batteriet från den andra psp'n och då funkade det. Tur att man kan återställa det till ett vanligt batteri igen annars hade man nog inte varit populär hos den man lånat psp'n av
                          Toppen, Slim batterier o vissa tredjeparts går ju inte att pandoratricka med
                          Sony håller på att sätta stopp för Pandoratrick med genom att tillverka nya batterier som inte har stöd får det
                          / Pendragon

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                          Auto-Saved
                          Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                          x
                          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                          x
                          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                          Working...
                          X