Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

installera o få det till att fungera

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• installera o få det till att fungera

Någon som kan guida mig hur jag installerar Wifi Sniffer eller nåt annat program? Hur får jag det till att fungera o var lägger jag filerna? jag har 3.10oe.
    Jag får inte det till att fungera. jag har ingen Game folder.

Program som är för fw 1.5 kan dessa fungera på 3.10?
    Xbox v.1.4 Chip: DuoX2 Ice Edition, BIOS: EvoX M8 Plus, Video: PAL, Hårddisk: 120Gb, DVD-enhet: Thomson, Dashboard: Evo-X.Build 3935, XBMC: T3CH . PSP: 3.52 M33 svart ,Xbox v 1.6 Xecuter2 Winbond, XBMC, hårddisk: 160 Gb

Original inlägg av Silverfisken Visa Inlägg
    Någon som kan guida mig hur jag installerar Wifi Sniffer eller nåt annat program? Hur får jag det till att fungera o var lägger jag filerna? jag har 3.10oe.
    Jag får inte det till att fungera. jag har ingen Game folder.

Program som är för fw 1.5 kan dessa fungera på 3.10?
    Vad vill du uppnå med ett sådant program ?
    Är inte en PC/Laptop bättre lämpat med t.ex Wireshark ??
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Jag vill bara testa olika program på PSPn eftersom jag precis skaffat den. XBMC interface 0.7 installerade jag men jag får "game could not be started" när jag startar det.
      Xbox v.1.4 Chip: DuoX2 Ice Edition, BIOS: EvoX M8 Plus, Video: PAL, Hårddisk: 120Gb, DVD-enhet: Thomson, Dashboard: Evo-X.Build 3935, XBMC: T3CH . PSP: 3.52 M33 svart ,Xbox v 1.6 Xecuter2 Winbond, XBMC, hårddisk: 160 Gb

Comment

Allt som har med homebrew att göra skall ligga i game150 om det appet du tankat inte är avsett för något annat.

Om du har två mappar t.ex. homebrew & homebrew% så ska de ligga i game150
        Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
          Allt som har med homebrew att göra skall ligga i game150 om det appet du tankat inte är avsett för något annat.

Om du har två mappar t.ex. homebrew & homebrew% så ska de ligga i game150
          Till att börja med kör du ens med en Custom Firmware ?
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Original inlägg av Silverfisken Visa Inlägg
            jag har 3.10oe.
            Jag undrar
            Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
              Jag undrar
              Dags att gnugga ögonen

Uppgradera din gamla PSP häck till 3.52 M33-4 och formatera om ditt minneskort, radea inställningarna sen på din PSP o börja om på ny kula.

1.50 applikationer läggs under Game150, alla andra läggs under Game350
              / Pendragon

Comment

Jag har 3.10oe för det står under system info. Jag vet inte hur jag ser annars vad jag har. Jag kan köra iso spel.
                Men jag har ingen game150 katalog - fick skapa en GAME mapp också själv.
                Vad innebär att man har PSP version 1.0 eller version 1.5?
                Och fungerar homebrews för 1.5 till 3.52 M33-4?
                O hur uppgraderar jag? har aldrig testat detta för PSPn är köpt precis.

Comment

Skapa en GAME150 mapp också och lägg dina program där så kommer dom fungera. Det är ALLT du BEHÖVER göra för att dom skall fungera.

Allt annat är bara överkurs tills du skall spela något spel som kräver högre firmware än 3.10
                  Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X