Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Psp slim and light :(

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av myspeter Visa Inlägg
    kan lägga till en sak till att psp fat lurarna inte passar i psp slim....

that sucks, vad jobbiga man kan vara på sony
    Det är bara något sony ska hålla på och jävlas med bara så att alla ska behöva köpa till extra saker det va just därför inte tv ut kabeln följde med, de vet ju att många vill använda funktionen så..

Comment

Original inlägg av Mevvan Visa Inlägg
      Det är bara något sony ska hålla på och jävlas med bara så att alla ska behöva köpa till extra saker det va just därför inte tv ut kabeln följde med, de vet ju att många vill använda funktionen så..
      Kabeln skall kosta runt en 200 pix har jag hört
      Kommer nog skaffa både en S-video o en Komponent variant

Och gamla fjärrkontrollerna funkar ju inte på slim då kontakten för serieporten är bredare så man får vänta på att köpa två sådana Slim-remote hörlurskablar så man kan slakta en för mitt GPS intresse projekt *s*
      Just nu fungerar bara PSP-290 GPS på Slim o inte externa...
      *Ännu iaf, Deniska väntar på sin kabel o jag har inte beställt en men begåvat min sliim med M33 iaf *
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X