Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Leaked source code av C+D's CFW

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Leaked source code av C+D's CFW

Jag vet inte om jag får posta detta här så därför så postar jag lite utav det sen får någon utav Adminsen avgöra om resten ska med...

You've probably read the news about the "leaked" source code of C+D's CFW onto the Internet. Not only was this a major blow to the PSP homebrew scene, but once again solidifies my position on PS3NEWS and Maxconsole. Yes, both parties along with the famed hacking group Paradox took place in this dubious event. Using comprised accounts PS3NEWS whom is in bed with Paradox gained access to a private server and stole Dark_Alex's Custom Firmware Source code.

"Someone broke into it (we think using the MaxConsole database) and pasted all the files onto PS3NEWS" - Anonymous PSP Developer

Om du ska kopiera något från en annan hemsida så får du ta och länka till källan.
    Det är nog det ända du bör tänka på.
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
      Om du ska kopiera något från en annan hemsida så får du ta och länka till källan.
      Det är nog det ända du bör tänka på.
      Hahahah var inte DAs källkod öppen för allmänheten då han sade upp sig från scenen *garvar*
      De kunde ju bara mailat o frågar om den så hade de fått den GRATIS!
      M33 utvecklar ju vidare på Das källkoder blandannat
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Okaj men det är mer krånligt äv vad ni vet, läste hela artikeln igår blev typ chockad de har fört krig ju haha aja jag länkar så får ni läsa och pendragon da gav redan sina koder till m33 men det va så att några från äh läs artikeln haha gillade det m33 eller vem det va när de släppte ut nya firmware med hat message till ps3news och de ändrade hat medelandet, uppdateringen var programerad så att ändras det så kommer den bricka psp lol...

http://www.tehskeen.com/comments.php...m_psp_firmware
        Last edited by Mevvan; 2007-09-19, 12:17.

Comment

Original inlägg av Mevvan Visa Inlägg
          Okaj men det är mer krånligt äv vad ni vet, läste hela artikeln igår blev typ chockad de har fört krig ju haha aja jag länkar så får ni läsa och pendragon da gav redan sina koder till m33 men det va så att några från äh läs artikeln haha gillade det m33 eller vem det va när de släppte ut nya firmware med hat message till ps3news och de ändrade hat medelandet, uppdateringen var programerad så att ändras det så kommer den bricka psp lol...

http://www.tehskeen.com/comments.php...m_psp_firmware
          Jo det var rätt roligt för alla som brickade sina PSPor *garvar*
          Tur för dem att Pandora släpptes sen
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
            Jo det var rätt roligt för alla som brickade sina PSPor *garvar*
            Tur för dem att Pandora släpptes sen
            Jo riktigt roligt :P men det enda jag är ledsen över är att tydligen så har sony fått händerna på source code så nu kanske de kan bekämpa det enda de inte kunde finna något till...

Comment

Original inlägg av Mevvan Visa Inlägg

Jo riktigt roligt :P men det enda jag är ledsen över är att tydligen så har sony fått händerna på source code så nu kanske de kan bekämpa det enda de inte kunde finna något till...
              Verkar knappast troligt

Ot:
              Ville du byta din slim mot en Tjockis fressten *s* och eventuellt lite emellan
              / Pendragon

Comment

Verkar knappast troligt
                det stog så på qj update news men hoppas det inte verkligen

Ot:
                Ville du byta din slim mot en Tjockis fressten *s* och eventuellt lite emellan
                svarade på din fråga :P fast på andra tråden

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X