Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Är det verkligen inte mer förbättringar i Slim?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Är det verkligen inte mer förbättringar i Slim?

Är det verkligen bara tv-ut och xx % lättare/smalare som Sony försöker locka till köpexem av Slim? Att de tagit bort IR och flyttat WLAN. Finns det verkligen inte fler ändringar eller förbättringar? (att ta bort IR tycker inte jag är någon förbättring).

Jag hade velat sett en till USB port eller USB on the Go, att kunna koppla in en extern hårddisk. Kanske RF möjligheter. Och upplyst knappdisplay på Start, select knapp. Typ som den bärbara Mac:en har att när ljuset blir mörkt lyser knapparna upp lite nätt, så man hittar dem.
    Xbox v.1.4 Chip: DuoX2 Ice Edition, BIOS: EvoX M8 Plus, Video: PAL, Hårddisk: 120Gb, DVD-enhet: Thomson, Dashboard: Evo-X.Build 3935, XBMC: T3CH . PSP: 3.52 M33 svart ,Xbox v 1.6 Xecuter2 Winbond, XBMC, hårddisk: 160 Gb

och blåtand kunde dom ha laggt till
    kan säga att inga lysande knappar
    skärmen känns lite bättre ibland tycker jag
    1xPsP Fat 3.71 M33 + 1xPsP Fat 3.62-4 M33 + 1xPsP Slim 3.71 M33

Comment

Original inlägg av Silverfisken Visa Inlägg
      Är det verkligen bara tv-ut och xx % lättare/smalare som Sony försöker locka till köpexem av Slim? Att de tagit bort IR och flyttat WLAN. Finns det verkligen inte fler ändringar eller förbättringar? (att ta bort IR tycker inte jag är någon förbättring).
      Ska jag vara ärlig så tycker jag att mitt slim köp var onödigt gjort... jag har redan 2 fatso psp:n och nu när jag tänker så minns jag inte sist jag konvertera en stor film för att kolla på psp:n så vet inte om jag kommer göra det på slim heller.. att den är smal och så är väl ok men känns som att det kommer komma en psp2..

Original inlägg av Silverfisken Visa Inlägg
      Jag hade velat sett en till USB port eller USB on the Go, att kunna koppla in en extern hårddisk. Kanske RF möjligheter. Och upplyst knappdisplay på Start, select knapp. Typ som den bärbara Mac:en har att när ljuset blir mörkt lyser knapparna upp lite nätt, så man hittar dem.
      tycker också att bluetooth borde funnits.

Comment

WiFi B/G stöd kunde de begåvat den med, TV-IN samt Blåtand ja kunde väll varit kul, den är PSPn en USB enhet inte något annat
        Stor skillnad
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X