Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Byta skal

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Byta skal

Tjabba, om man skulle byta skal på sin psp, d.v.s. den främre faceplaten mot en ny orginal.
    Vad skulle det kosta att skicka in den till psxcare och få det gjort?

Har inte tänkt göra detta nu, men bara så man vet för jag börjar få lite repor i min :P
    Tappade den i golvet igår och insåg hur lätt den blir repad.
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Tror de skulle ta betalt per timme och det blir inte direkt billigt ... Men men
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

kan inte tänka mig att det kostar mkt, ja tycker du kan göra det själv. jättelätt är det, lossa skruvarna bak, bakom batteriet o mitten och sådär, sen byter du bara.

Comment

Jo, jag har redan öppnat den en gång för att räkna ut var jag ska sätta dioderna när jag köpt dem
        Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X