Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PSP på svenska!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• PSP på svenska!

Släppt nu!

http://psplife.se/index.php?topic=465.0
    Last edited by Aonike; 2007-09-22, 22:04.
    PSPLife.se - Community för oss med PSP!
    All hjälp du behöver

Original inlägg av Aonike Visa Inlägg
    Läs mer här:
    http://psplife.se/index.php?topic=460.0

Kommentera gärna.

Jaha då var den klar =) har väntat på denna
    E "grön" på detta med xbox, psp och chip så var snälla mot mig

Nån som vill skänka mig en ps3?

Comment

Läs mer här:
      http://psplife.se/index.php?topic=460.0

Kommentera gärna.
      Jag skulle ersätta Thailänska eller så då jag inte alls "ofta" talar det
      Portugisiska är lite väl likt spanska o det är det mer troligt att jag talar
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Ryska ;D Skulle inte spela någon roll egentligen.
        Jag kommer nog fortsätta med engelskan iallafall, känns proffsigare på något sätt
        Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
          Ryska ;D Skulle inte spela någon roll egentligen.
          Jag kommer nog fortsätta med engelskan iallafall, känns proffsigare på något sätt
          Lättare då det ändå finns på enheten, o alla spel är på Engelska ändå nästan o kan man inte Engelska ligger man lite pyrt till
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Screenshots finns uppe nu:
            http://psplife.se/index.php?topic=460.msg5301#msg5301
            All hjälp du behöver

Comment

Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
              jepp, Svenska passar sig inte till sådana här grunkor, det blir ungefär som när man dubbar film, det blir bara konstigt
              Hardware: PSP Ceramic White (JAP PSP1000)
              Firmware: CFW v3.80 M33-5

Comment

Det är ju bra med svenska för psp ägaren under 10

Comment

Ser inga screenshots, orkar inte bli medlem då denna sida räcker gott för mig
                  Börjar lukta lite "Försöka ragga medlemmar desperation" då du inte kan länka till en bild direkt här *skratt*

Farbror Hansi får väll ta ställning i detta

Personligen har jag inga problem att visa öppna Forum eller länka direkt till bilder, o jag är ändå rätt aktiv på många PSP sidor o Communitys *skratt*
                  Men tvinga folk att regga sig har aldrig varit min melodi för att sprida kunskap.
                  / Pendragon

Comment

Ja, det där var lågt. Lägg upp bilderna här eller öppna upp ditt forum så att den som klickar på länken ser bilderna utan att behöva registrera sig. Annars kommer psplife ersättas av ******* här i fortsättningen :-)
                    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
                      Ja, det där var lågt. Lägg upp bilderna här eller öppna upp ditt forum så att den som klickar på länken ser bilderna utan att behöva registrera sig. Annars kommer psplife ersättas av ******* här i fortsättningen :-)
                      Jag håller med, man ska inte behöva registrera sig på en saj för att få titta på bilder och länkar.

Comment

Trodde det var öppet att se bilder. Men hursomhelst, så går det att se bilderna nu.
                        All hjälp du behöver

Comment

Jag kan inte se några bilder.

Comment

Nu kan du. Jag har även lagt upp fler screenshots.
                            All hjälp du behöver

Comment

...nej tack, håller mig som sagt till engelska
                              Hardware: PSP Ceramic White (JAP PSP1000)
                              Firmware: CFW v3.80 M33-5

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X