Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

2.71 SE-A, Frågor!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• 2.71 SE-A, Frågor!

Hejsan! Har precis plockat fram min psp som har legat på hyllan ett bra tag! Men nu är det dags igen. Har kommit fram till att jag har 2.71 SE-A i fw, det fixade jag med innan jag la pspn på hyllan. Nu är det så att jag vill köra ett spel som jag har laddat ner. Jag andvänder då mig utav Devhook. Men det fungerar inte till detta spelet tydligen utan det står att jag ska uppgradera till en annan version med mitt psp osv. Vilket jag inte ska göra, tror jag Men eftersom det var ett tag sedan jag hängde på olika psp sajter och så, så vet jag inte riktigt vilken fw man ska ha i nuläget. För mig känns det som att 2.71 SE-A är enklast för just mig. Iaf, om det skulle vara så att min fw räcker bra så undrar jag vilket program som är bäst för att lura pspn att den är i en annan fw! Hoppas ni förstår frågorna!

Tacksam för hjälp!

Jag quotar från en tråd där en annan ville ha samma hjälp.
    Uppgradera din psp till CFW 3.52 m33 så ska dina "dumpade" iso spel funka.

Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
    Först tankar du hem denna
    http://www.psp-hacks.com/file/1210 <- Custom firmwaret som du ska använda.
    LÄS NOGA IGENOM "readme.en" FILEN ANNARS FISER VI PÅ DIG. (Högerklicka på den och välj Öppna och öppna den med notepad.
    -----------------------------------
    Efter det så tankar du hem dessa två
    http://www.psp-hacks.com/file/1209 <- Den officiella firmware 3.52. I den finns en .pbp fil som du döper om till 340.pbp

http://www.psp-hacks.com/file/4 <- Den officiella firmware 1.50. I den finns en .pbp fil som duu döper om till 150.pbp
    Ett annat alternativ är den senaste CFW 3.71, men då funkar inte homebrews, än.
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
      Jag quotar från en tråd där en annan ville ha samma hjälp.
      Uppgradera din psp till CFW 3.52 m33 så ska dina "dumpade" iso spel funka.

Ett annat alternativ är den senaste CFW 3.71, men då funkar inte homebrews, än.
      Kör med Custom 3.52 M33-4 tillsvidare
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

om jag uppgraderar till CFW 3.52 m33 kommer mina vanliga umd spel funka att spela?

Comment

jepp
          Hardware: PSP Ceramic White (JAP PSP1000)
          Firmware: CFW v3.80 M33-5

Comment

tack för det snabba svaret! yay då blir det till att testa nu då!

Edit: yeaah då har man 3.52 m33 då ! fan vad gött. Tack för alla svar
            Last edited by ironhead; 2007-09-25, 17:58.

Comment

Original inlägg av ironhead Visa Inlägg
              tack för det snabba svaret! yay då blir det till att testa nu då!

Edit: yeaah då har man 3.52 m33 då ! fan vad gött. Tack för alla svar
              Ingen fara
              Håll dig från senaste 3.71 M33 om du inte vill gå miste om Homebrew stöd i 1.50 kernel, det kommer stöd senare förhoppningsvis.
              Men 3.52 är rätt stabil just nu
              / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X