Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Homebrew frågor (PROBLEM)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Gamecube?! xD Skulle inte tro det. Finns ju knappt en fungerande till PC
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

okej, låter mycke troligt..

säkert oergört svårt å få spel som är bättre än psp spel å passa på skärmen när dom har högre upplösning.. skulle säkert se oerhört fult ut. jag hittade själv ingen så därför frågade jag dig.

såg nånstans att man kunde få mer fash minne genom å ta bort vissa grejer i font mappen, känner du till hur man gör?

Comment

Nej och du bör inte göra något sånt.
        Man ska absolut inte pilla i flashen om man inte vet vad man gör eller vad det är bra för.

Comment

jamen de e ju bara å flasha om om nåt går fel, jag har ett pandora batteri, men visst jag gör det inte..
          men hur använder man emulatorer.

Comment

Du tankar hem t.ex. snes emulatorn då som du hittar här:

http://dl.qj.net/SNESPSP_TYL-ME-Vers...7758/catid/135

Sedan kopierar du in mapparna: snes9xTYL och snes9xTYL% i game150. (de ligger i 1.5 mappen)

Comment

den e för super nintendo spel va?

Comment

vad finns det för bra super nintendo spel

Comment

Ahh, fett kul!!

sitter redan o roar mig me massa gamla klassiker!

synd bara att jag inte kunde få igång metroid planets..

antar att de väll e nåt fel på spelet.. knappast mig iaf!

Comment

Skaffa metroid till snes istället :P Orginalen är alltid roligast

Comment

har ja redan gjort!
                      Fast jag skulle faktiskt hellre ha metroid till NDS. F
                      inns de nån sån emulator? jg skulle tro att de e ganska jobbigt de här med touch screen.. för tillfället sitter ja o spelar Super Mario Kart.. som vanliga fast i super slowmotion!

Comment

Du kan ställa om emulatorn att köra på psp accelerated, och frameskip 2.
                        Då går det lite fortare

Comment

har testat N64 spel på pspn nu med daedalus R12, och jag undrar om det inte funkar med ljud, helt tyst.

EDIT: ahh fixade ljud så att man hör nåt men de ljudet hackar som i helvete! nästan bättre när de va tyst!
                          Last edited by Bajen13; 2007-09-30, 19:18.

Comment

Original inlägg av Bajen13 Visa Inlägg
                            har testat N64 spel på pspn nu med daedalus R12, och jag undrar om det inte funkar med ljud, helt tyst.

EDIT: ahh fixade ljud så att man hör nåt men de ljudet hackar som i helvete! nästan bättre när de va tyst!
                            Tillverkaren håller på att fixa sånt, nästa version skulle kommit idag (r13)

Comment

var släpps den först? du verkar hålla koll på sånt..

Comment

www.qj.net brukar hålla bra koll på allt.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X