Gamecube?! xD Skulle inte tro det. Finns ju knappt en fungerande till PC
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Homebrew frågor (PROBLEM)
Collapse
X
-
okej, låter mycke troligt..
säkert oergört svårt å få spel som är bättre än psp spel å passa på skärmen när dom har högre upplösning.. skulle säkert se oerhört fult ut. jag hittade själv ingen så därför frågade jag dig.
såg nånstans att man kunde få mer fash minne genom å ta bort vissa grejer i font mappen, känner du till hur man gör?
- Citat
- Flag
Comment
-
Du tankar hem t.ex. snes emulatorn då som du hittar här:
http://dl.qj.net/SNESPSP_TYL-ME-Vers...7758/catid/135
Sedan kopierar du in mapparna: snes9xTYL och snes9xTYL% i game150. (de ligger i 1.5 mappen)Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
- Citat
- Flag
Comment
-
har ja redan gjort!
Fast jag skulle faktiskt hellre ha metroid till NDS. F
inns de nån sån emulator? jg skulle tro att de e ganska jobbigt de här med touch screen..
för tillfället sitter ja o spelar Super Mario Kart.. som vanliga fast i super slowmotion!
- Citat
- Flag
Comment
-
-
Tillverkaren håller på att fixa sånt, nästa version skulle kommit idag (r13)Original inlägg av Bajen13 Visa Inlägghar testat N64 spel på pspn nu med daedalus R12, och jag undrar om det inte funkar med ljud, helt tyst.
EDIT: ahh fixade ljud så att man hör nåt men de ljudet hackar som i helvete! nästan bättre när de va tyst!Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
- Citat
- Flag
Comment
-
www.qj.net brukar hålla bra koll på allt.
Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
- Citat
- Flag
Comment

Comment