Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem efter jag har formaterat minneskortet?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Problem efter jag har formaterat minneskortet?

Nu har det blivit nåt skumt här.. Formaterade minneskortet, la in virtua tennis, startade spelet sen säger pspn att det inte finns tillräkligt med minne för att spara spelet. Har cirka 3gig kvar på kortet.
    har ett sony kort 4 gig.
    har nån någon teori på vad det kan vara.

Dålig dump av spelet förmodligen.
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
      Piratminneskort eller att du inte tömt papperskorgen på datorn du raderade filerna från

Prova formatera kortet från din PSP, kasta sen över det du skall ha i den
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
        Knappast men som Pendragon sa ... Formatera i PSP:n och gör alltid det ..
        Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Original inlägg av Begga Visa Inlägg
          Knappast men som Pendragon sa ... Formatera i PSP:n och gör alltid det ..
          Begga jag har skrivit en liten grej åt dej i Fritt Forum, ta en titt
          X360 Bannad BenQ iX 1.41 Non-Stealth @ 5x :: PSP fat 3.71 M33-3

Comment

Ska prove det

Ska prova det.
            Formaterade genom pspn.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X